تاریخ معرفی وان پلاس 6T تغییر کرد؛ رونمایی در 29 اکتبر

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس تاریخ معرفی وان پلاس 6T را تغییر داد. این گوشی هوشمند در تاریخ 7 آبان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

تاریخ معرفی وان پلاس 6T تغییر کرد؛ رونمایی در 29 اکتبر

وان پلاس در گذشته خبر از معرفی پرچمدار آینده خود، گوشی وان پلاس 6 تی در تاریخ 30 اکتبر در شهر نیویورک داده بود ( تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6T به صورت رسمی مشخص شد ). این کمپانی به تازگی تاریخ معرفی وان پلاس 6T را تغییر داده است.

اپل قصد دارد در تاریخ 30 اکتبر از محصولات جدید خود رونمایی کند، در همین راستا شرکت وان پلاس تغییراتی را در برنامه خود اعمال کرده است (آ یپد پرو 2018 اپل در تاریخ 30 اکتبر معرفی می شود ).

به تازگی مدیر عامل این شرکت، Pete Lau اعلام کرده از این گوشی هوشمند در تاریخ 29 اکتبر رونمایی می شود. وان پلاس با تغییر روز معرفی گوشی وان پلاس 6T قصد دارد توجه رسانه ها را به سوی آن جذب کند.

وان پلاس قدمت بسیار کمتری در مقایسه با شرکت اپل دارد، در همین راستا تغییر تاریخ معرفی وان پلاس 6T طبیعی به نظر می رسد. این کمپانی در سال های اخیر رشد بالایی را تجربه کرده و توانسته به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی وان پلاس 6 تی بودیم. این دستگاه به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 مجهز می شود ( سیستم عامل گوشی وان پلاس 6T مشخص شد؛ استفاده از اندروید 9 ).

گوشی وان پلاس 6T دارای بریدگی صفحه نمایش قطره ای است که افزایش نسبت نمایشگر به بدنه آن را در پی دارد. وان پلاس این گوشی هوشمند را به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می کند ( تیزر وان پلاس 6T خبر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر می دهد ).

چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 ، دوربین اصلی دوگانه، 6/8 گیگابایت رم و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی برخی از مشخصات گوشی وان پلاس 6T را تشکیل می دهند.

ارسال نظر