گوشی هوشمند OnePlus 6 با برش نمایشگر در تصویری جدید به نمایش در آمد

رسانه کلیک - تا به امروز مشخصات و اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند OnePlus 6 منتشر شده است. امروز تصویر جدیدی از وان پلاس 6 در اینترنت به نمایش در آمد که بریدگی بالای نمایشگر این محصول را نشان می دهد.

گوشی هوشمند OnePlus 6 با برش نمایشگر در تصویری جدید به نمایش در آمد

در هفته گذشته شرکت وان پلاس تصویری را از گوشی هوشمند OnePlus 6 منتشر کرد که وجود برش نمایشگر در این دستگاه را نشان می داد. در گذشته تصویری از پنل پشتی این دستگاه توسط ایوان بلس در اینترنت منتشر شده بود که ما را با طراحی آن آشنا می کرد.

به تازگی یک تصویر جدید از گوشی هوشمند OnePlus 6 منتشر شده که پنل جلویی این دستگاه را به صورت واضح نشان می دهد. بر اساس این تصویر طراحی پنل جلویی وان پلاس 6 تفاوت چندانی با اوپو R15 و اوپو R15 Dream Mirror ندارد ( اوپو R15 و اوپو R15 Dream Mirror به صورت رسمی معرفی شدند ).

در این تصویر جدید می توان به حاشیه های کم نمایشگر این دستگاه پی برد. در پایین صفحه نمایش میزان حاشیه نسبت به بخش های دیگر بیشتر است ولی همچنان شاهد نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی در این محصول هستیم. مدیرعامل این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که قابلیتی نرم افزاری برای حذف این برش در نظر می گیرد.

در این تصویر شاهد اجرای اپلیکیشن AID64 هستیم. این اپلیکیشن استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 را تایید می کند. شرکت وان پلاس به تازگی اعلام کرده است که پرچمدار آینده این شرکت به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

در این تصویر مشخصات بیشتری از گوشی هوشمند OnePlus 6 مشخص نشده است. بر اساس شایعات این محصول به نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. از آنجایی که در جلوی این دستگاه از سنسور اثر انگشت استفاده نشده است به احتمال زیاد این اسکنر به پنل پشتی منتقل خواهد شد.

در ابتدا تصور می شد که گوشی هوشمند OnePlus 6 در ماه ژوئن رونمایی می شود ولی با توجه به انتشار اطلاعات رسمی از این محصول، انتظار می رود که در اواخر ماه جاری میلادی با آن ملاقات کنیم.

ارسال نظر