گوشی میان رده وان پلاس تا سال 2021 معرفی نمی شود

رسانه کلیک - کمپانی وان پلاس در گذشته از گوشی میان رده وان پلاس X رونمایی کرده بود. بر اساس اطلاعات جدید تا سال 2021 شرکت وان پلاس گوشی میان رده معرفی نمی کند.

گوشی میان رده وان پلاس تا سال 2021 معرفی نمی شود

چند سالی می شود که کمپانی وان پلاس تنها از گوشی های پرچمدار رونمایی می کند. بر اساس اعلام مدیر عامل این شرکت، وان پلاس تا سال 2021 در بازار گوشی های میان رده حضور نخواهد داشت.

بر اساس این استراتژی وان پلاس در حال حاضر برنامه ای برای توسعه نسخه جدید گوشی میان رده وان پلاس X ندارد. این گوشی هوشمند در سال 2015 به صورت رسمی معرفی شد.

بنابر اعلام وان پلاس این استراتژی باعث می شود که این کمپانی بر روی محصولات پرچمدار و ویژگی های آن ها تمرکز کند. وان پلاس برای سودآوری و باقی ماندن در صنعت گوشی های هوشمند نمی تواند قیمت محصولات خود را کاهش دهد.

در حال حاضر این کمپانی چینی از فروش هر گوشی هوشمند سود کمی را به حساب بانکی خود واریز می کند. در صورتی که این شرکت قیمت محصولات خود را کاهش دهد با ضرر روبه‌رو می شود.

مدیر عامل وان پلاس اعتقاد دارد که در آینده اندازه برش نمایشگر گوشی های هوشمند کاهش پیدا می کند و همچنین شاهد حاشیه های صفحه نمایش کمتری در اسمارت فون های آینده خواهیم بود. این موضوع می تواند باعث تولد گوشی های هوشمند بدون حاشیه نمایشگرشود که البته برای دستیابی به این هدف باید دوربین را در زیر صفحه نمایش قرار داد.

معرفی یک گوشی هوشمند در هر سال می تواند باعث محدودیت در رشد وان پلاس شود با این حال استراتژی جدید سود بیشتری را برای این سازنده به ارمغان می آورد.

وان پلاس یکی از برندهای محبوب در زمینه گوشی های هوشمند آنلاک در کشور آمریکا محسوب می شود. در سه ماهه اولیه 2018 وان پلاس توانست تبدیل به پرفروش ترین دستگاه در بخش گوشی های پرچمدار در کشور هند شود.

ارسال نظر