گوشی اوپو A5 به صورت رسمی معرفی شد؛ نمایشگر 6.2 اینچی برش خورده

رسانه کلیک - شرکت اوپو از محصول جدیدی رونمایی کرده است. گوشی اوپو A5 از پردازنده اسنپدراگون 450 و دوربین اصلی دوگانه بهره می برد.

گوشی اوپو A5 به صورت رسمی معرفی شد؛ نمایشگر 6.2 اینچی برش خورده

پس از معرفی اوپو A1 و اوپو A3 این شرکت از گوشی اوپو A5 رونمایی کرد. این دستگاه در گذشته نه چندان دور در TENAA حضور پیدا کرده بود و حال به صورت رسمی در وب‌سایت OPPO قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از تاریخ 13 جولای برای فروش عرضه می شود.

گوشی اوپو A5 به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است و از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد. قدرت این محصول اوپو را پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 450 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تامین می کند. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 506 است.

این دستگاه به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از درگاه کارت حافظه خارجی بهره می برد. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در جلوی این دستگاه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند از حالت زیبایی بهره می برد که قادر به شناسایی 296 حالت چهره است.

این اسمارت فون فاقد سنسور اثر انگشت است بنابراین انتظار می رود به قابلیت فیس آنلاک مجهز شده باشد. از راه های ارتباطی این گوشی هوشمند می توان به 4G VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه 4.2 و GPS اشاره کرد.

گوشی اوپو A5 به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز شده است و از رابط کاربری colorOS 5.1‌ بهره می برد. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 4230 میلی آمپر ساعتی است.

شرکت OPPO قصد دارد این محصول خود را با قیمت 226 دلار در دسترس خریداران قرار دهد. این دستگاه از تاریخ 13 جولای با رنگ های آبی و صورتی در کشور چین به فروش می رسد.

ارسال نظر