مشخصات گوشی اوپو A7 لو رفت؛ نمایشگر 6.2 اینچی و دوربین اصلی دوگانه

رسانه کلیک - شرکت اوپو قصد دارد در آینده از یک محصول ارزان قیمت جدید رونمایی کند. به تازگی مشخصات گوشی اوپو A7 به اینترنت راه پیدا کرده است.

مشخصات گوشی اوپو A7 لو رفت؛ نمایشگر 6.2 اینچی و دوربین اصلی دوگانه

مشخصات گوشی اوپو A7 در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس مشخصات فاش شده، این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با اسمارت فون اوپو A5 ندارد. شرکت OPPO در ماه جولای سال جاری میلادی از این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی کرده است.

مشخصات گوشی اوپو A7 به استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 450 در این محصول اشاره می کند. این پردازنده در گوشی اوپو A5 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. نمایشگر 6.2 اینچی محصول آینده شرکت اوپو از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد که تفاوتی با OPPO A5 ندارد.

گوشی هوشمند جدید شرکت اوپو در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم به بازار عرضه می شود که البته هر دو نمونه دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

گوشی اوپو A7 ابعادی برابر با 8.1 × 75.4 × 155.9 میلی متر دارد و وزن آن به 158 گرم می رسد. خریدارن می توانند این دستگاه را در دو رنگ آبی و طلایی سفارش دهند. سیستم عامل پیش فرض این دستگاه اندروید اوریو 8.1 بوده که همراه با رابط کاربری colorOS 5.2 در اختیار کاربر قرار می گیرد.

در بخش دوربین این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می شود. سنسورهای دوربین اصلی دارای دریچه دیافراگم f/2.2 و f/2.4 بوده و سنسور دوربین سلفی از دریچه دیافراگم f/2.0 بهره می برد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این گوشی هوشمند و تاریخ عرضه آن به بازار در فضای مجازی منتشر نشده است. با توجه به این موضوع که با یک محصول اقتصادی مواجه هستیم، انتظار می رود اوپو قیمتی زیر 300 دلار برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد.

ارسال نظر