امتیاز AnTuTu گوشی اوپو F7 تقلبی از آب در آمد!

رسانه کلیک - بسیاری از شرکت ها برای نمایش قدرت محصولات تولیدی خود از بنچمارک ها استفاده می کنند. در همین راستا شرکت اوپو به تقلب در امتیاز بنچمارک AnTuTu گوشی هوشمند اوپو F7 متهم شده است.

امتیاز AnTuTu گوشی اوپو F7 تقلبی از آب در آمد!

بسیاری از کاربران در هنگام خرید گوشی های هوشمند به امتیازهای کسب شده توسط آن ها در بنچمارک های مختلف توجه می کنند. در میان بنچمارک هایی که شرکت ها برای نمایش قدرت محصولات خود مورد استفاده قرار می دهند، دو بنچمارک AnTuTu و GFXBench از محبوبیت بالایی برخوردارند.

برخی از شرکت ها برای دستیابی به امتیاز بالاتر در بنچمارک تقلب می کنند. در همین راستا به تازگی شرکت اوپو متهم به تقلب در بنچمارک AnTuTu شده است.

یک بلاگر در ویتنام دو گوشی هوشمند اوپو F7 و شیائومی Mi 6X را در بنچمارک AnTuTu مورد بررسی قرار داده که بر اساس گزارش BGR این بلاگر در نهایت با امتیاز بالاتر گوشی اوپو F7 مواجه شده است ( شیائومی می 6X به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 660 ).

این فرد که به امتیاز کسب شده توسط محصول اوپو مشکوک بود دوباره از یک اپلیکیشن جعلی AnTuTu استفاده می کند. نتیجه به دست آمده توسط نسخه جعلی تفاوتی با نسخه اصلی AnTuTu نداشته است. این موضوع به معنای آن است که هسته های پردازشی اوپو F7 در هنگام اجرای بنچمارک AnTuTu با فرکانس بالاتری فعالیت می کند.

اوپو F7 یک دستگاه جدید محسوب می شود که قدرت آن را پردازنده هلیو P60 تامین می کند. دستگاه رقیب این اسمارت فون شیائومی Mi 6 است که در آن از پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون 660 استفاده شده است. در حالی که شاید در دنیای واقعی تفاوت چندانی میان عملکرد این دو دستگاه وجود نداشته باشد، Mi 6X باید امتیاز بالاتری در بنچمارک ها کسب کند.

گوشی هوشمند اوپو در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز 139475 شده که بالاتر از شیائومی می 6 ایکس است. علاوه بر این شرکت چینی در گذشته شاهد تقلب در این بنچمارک توسط شرکت های مطرحی مانند سامسونگ و وان پلاس نیز بوده ایم.

ارسال نظر