تصویر رندر شده گوشی OPPO Find X منتشر شد؛ دوربین سه گانه و نمایشگر برش خورده

رسانه کلیک - از آنجا که اخبار پیرامون گوشی OPPO Find X از ماه آوریل آغاز شد، لذا به نظر می رسد که تلفن هوشمند یاد شده را می توان پرچمدار بعدی کمپانی اوپو به حساب آورد.

تصویر رندر شده گوشی OPPO Find X منتشر شد؛ دوربین سه گانه و نمایشگر برش خورده

امروز در رسانه های خبری شاهد رونمایی از مدل رندر شده گوشی OPPO Find X بودیم که نشان دهنده دوربین سه گانه، نمایشگر برش خورده و سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش است.

همان طور که می دانید، شیار بالایی نمایشگر از زمان عرضه آیفون X در حال تبدیل شدن به یک استاندارد میان تولید کنندگان شده است و ظاهرا مسئولان شرکت اوپو تصمیم گرفته اند تا پرچمدار بعدی خود را به این ویژگی مجهز کنند. به این ترتیب به نظر می رسد که گوشی اوپو فایند ایکس به نسبت ابعاد تصویر 19:9 مجهز باشد.

در سمت راست و چپ صفحه نمایش به نظر می رسد که هیچ گونه حاشیه ای وجود نداشته باشد، اما در بالا و پایین آن حاشیه نسبتا زیادی به چشم می خورد.

اگر گوشی OPPO Find X را به سمت پشت بدنه بچرخانیم، دوربین سه گانه را می بینیم که در مرکز قرار گرفته، اما نحوه چینش آن تا حد زیادی به پرچمداران جدید هواوی شباهت دارد. کمی پایین تر از دوربین سوم نیز شاهد فلاش LED هستیم.

در قسمت جلو، پشت یا کناره بدنه شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت نیستیم. این بدان معناست که ویژگی یاد شده داخل نمایشگر قرار می گیرد. شرکت چینی اوپو اخیرا پتنت سنسور اثر انگشت تعبیه شده داخل نمایشگر را به ثبت رسانده و همین موضوع باعث شده که حدس و گمان ها پیرامون اضافه شدن این قابلیت به گوشی OPPO Find X بالا گرفته است. برخی شایعات حاکی از آن است که این اسمارت فون به امکان شارژ سریع 15 دقیقه ای و زوم 5 برابر مجهز خواهد بود.

در حال حاضر بازار تلفن های هوشمند میان رده در کشور چین بسیار داغ است، چرا که شرکت های مختلف محصولات خود را در این منطقه عرضه می کنند. کمپانی OPPO تا به حال گوشی های سری F ،R و S را در کشور چین رونمایی کرده و به این ترتیب، نامی برای خود دست و پا کرده است. بعد از معرفی گوشی اوپو فایند 7 در سال 2014 تا به حال، هیچ محصول پرچمداری توسط شرکت یاد شده عرضه نشده است.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر معرفی گوشی های Find 9 و Find 11 مطرح شده بود که تمام آنها اشتباه از آب درآمد. اما حرف و حدیث هایی که اخیرا به گوش می رسد، نشان دهنده آن است که گوشی OPPO Find X در سال جاری معرفی می شود. به نظر می رسد که این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز باشد.

ارسال نظر