منتظر معرفی گوشی OPPO K1 در آینده نزدیک باشید

رسانه کلیک - گوشی OPPO K1 در تاریخ 10 اکتبر به صورت رسمی معرفی می شود. این دستگاه از نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین اصلی دوگانه بهره می برد.

منتظر معرفی گوشی OPPO K1 در آینده نزدیک باشید

شرکت اوپو به تازگی تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود را مشخص کرده است. در حالی که این شرکت چینی نام محصول آینده خود را اعلام نکرده، انتظار می رود در تاریخ 18 مهر با گوشی OPPO K1 ملاقات کنیم.

بر اساس پوستری که از سوی شرکت اوپو در فضای مجازی منتشر شده، این گوشی هوشمند به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شود. اوپو برای گوشی OPPO K1 سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در نظر می گیرد.

این دستگاه با محدوده قیمتی 145 تا 289 دلار به فروش می رسد. در اوایل ماه جاری میلادی شاهد حضور این گوشی هوشمند در رگولاتوری چین بودیم. بر اساس TENAA، گوشی آینده شرکت اوپو به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود.

گوشی OPPO K1 در گذشته در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این بنچمارک، محصول آینده شرکت اوپو از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. از طرفی، امکان عرضه نسخه ای از این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند.

انتظار می رود این دستگاه دارای دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی باشد. بخش پشتی محصول آینده شرکت اوپو میزبان دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی است. احتمالا این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، ضخامت 7.4 میلی متری و وزن 156 گرمی اشاره داشت. انتظار می رود گوشی اوپو K1 در رنگ های گرادیانی قرمز-آبی، نقره ای-سبز و آبی-مشکی به بازار عرضه شود.

ارسال نظر