گوشی هوشمند اوپو K1 با قیمت پایه 231 دلار معرفی شد

رسانه کلیک - گوشی هوشمند اوپو K1 در معرض دید عموم قرار گرفت. این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین اصلی دوگانه بهره می برد.

گوشی هوشمند اوپو K1 با قیمت پایه 231 دلار معرفی شد

شرکت OPPO از گوشی هوشمند اوپو K1 به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه در دو رنگ آبی و قرمز در اختیار خریداران قرار می گیرد. این اسمارت فون در دو نسخه مجهز به 4 و 6 گیگابایت رم به فروش می رسد که به ترتیب با قیمت 231 و 260 دلار به بازار عرضه می شوند.

گوشی هوشمند اوپو K1 از صفحه نمایش برش خورده 6.4 اینچی با فناوری AMOLED بهره می برد. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1080 × 2340 پیکسل است. برش نمایشگر قطره ای این دستگاه باعث شده با نسبت صفحه نمایش به بدنه 91 درصد روبه‌رو باشیم.

اوپو برای این دستگاه پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 660 را در نظر گرفته است. در گذشته شاهد حضور این چیپست در گوشی های نوکیا 7 پلاس و ویوو V11 پرو بودیم. این گوشی هوشمند از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در جلوی این دستگاه یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی قرار دارد که کاربران می توانند برای ثبت تصاویر و همچنین مکالمه تصویری از آن استفاده کنند. در بخش پشتی این دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی هستیم.

شرکت اوپو برای دوربین اصلی این دستگاه از هوش مصنوعی استفاده کرده تا کیفیت تصاویر ثبت شده را افزایش دهد. کاربران با خرید این دستگاه به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 دسترسی پیدا می کنند. گوشی هوشمند اوپو K1 دارای رابط کاربری ColorOS است.

اوپو برای تامین انرژی این دستگاه از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. انتظار می رود این دستگاه از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند. این اسمارت فون هم اکنون در کشور چین برای پیش خرید موجود است. کاربران در تاریخ 19 اکتبر به این محصول دسترسی پیدا می کنند.

ارسال نظر