نمایشگر دوم گوشی اوپو نیاز به دوربین سلفی را از بین می برد!

رسانه کلیک - پتنت جدید شرکت اوپو (OPPO) به حضور دو نمایشگر در یک دستگاه اشاره دارد. نمایشگر دوم گوشی اوپو کاربران را از دوربین سلفی فارغ می کند.

نمایشگر دوم گوشی اوپو نیاز به دوربین سلفی را از بین می برد!

اوپو در سپتامبر سال گذشته میلادی پتنتی را در WIPO به ثبت رسانده که اطلاعات مربوط به آن در تاریخ 12 جولای سال 2018 در فضای مجازی منتشر شده است. این پتنت به طراحی تمام صفحه و نمایشگر دوم گوشی اوپو اشاره می کند.

دستگاه موجود در این پتنت از طراحی ساده ای بهره می برد. نمایشگر دوم گوشی اوپو در بخش پشتی آن قرار گرفته است. این صفحه نمایش لمسی که در بخش بالایی این دستگاه قرار گرفته است می تواند تماس های دریافتی و همچنین اعلانات را برای کاربر به نمایش بگذارد.

یکی از مزایای اصلی استفاده از نمایشگر دوم می تواند ثبت تصاویر سلفی به وسیله دوربین اصلی دستگاه باشد. این موضوع به معنای آن است که نمایشگر دوم گوشی اوپو می تواند کاربر را از دوربین سلفی بی نیاز کند.

عدم نیاز به دوربین سلفی، اوپو را قادر می سازد تا حاشیه های اطراف صفحه نمایش را حذف کند. یکی از دلایل اصلی استفاده از حاشیه در اطراف نمایشگر و همچنین بریدگی صفحه نمایش، نیاز به محلی برای قرارگیری دوربین سلفی است.

در گذشته دو شرکت اوپو و ویوو با استفاده از دوربین های پاپ آپ موفق به طراحی گوشی های هوشمند با نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی شده اند. بر اساس پتنت جدید اوپو، گوشی آینده این برند چینی نیازی به قطعه ای مکانیکی برای جابجایی دوربین سلفی ندارد.

نمایشگر دوم گوشی اوپو ابعاد کوچکی دارد بنابراین کاربر نمی تواند به خوبی تصویر گرفته شده را در آن مشاهده کند. تصاویر منتشر شده از این دستگاه به جایگاه های متفاوت دوربین اصلی نیز اشاره می کند. در گذشته شاهد معرفی گوشی های مجهز به نمایشگر دوم مانند یوتافون و میزو پرو 7 بوده ایم.

ارسال نظر