تیزر اوپو R15 و اوپو R15 پلاس خبر از برش نمایشگر این محصولات می دهد!

رسانه کلیک - اپل با معرفی آیفون X طراحی جدیدی را وارد دنیای گوشی های هوشمند کرد. شرکت های مختلف به دنبال استفاده از این زبان طراحی در محصولات خود هستند. به تازگی تیزر اوپو R15 و اوپو R15 پلاس منتشر شده که به برش نمایشگر آن ها اشاره می کند.

تیزر اوپو R15 و اوپو R15 پلاس خبر از برش نمایشگر این محصولات می دهد!

شرکت چینی اوپو تیزری از محصولات آینده خود منتشر کرده است که بر اساس آن باید منتظر حضور برش نمایشگر در این دستگاه ها باشیم. تیزر اوپو R15 و اوپو R15 پلاس توسط شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

در این تصویر تنها می توان برش نمایشگر این محصولات را مشاهده کرد و اطلاعات بیشتری توسط آن در اختیار ما قرار نمی گیرد. با توجه به محصولاتی که در گذشته به همراه برش نمایشگر معرفی شده اند، انتظار می رود اوپو R15 و اوپو R15 پلاس از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی برخوردار باشند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات آینده شرکت اوپو منتشر نشده است. بر اساس شایعات اوپو R15 و اوپو R15 پلاس به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز می شوند. گفته می شود قدرت این محصولات را پردازنده های سری 700 اسنپدراگون تامین می کند ( کوالکام از پردازنده های سری 700 اسنپدراگون با محوریت هوش مصنوعی پرده برداشت ).

یکی دیگر از مواردی که شایعات به آن اشاره دارند، استفاده از تکنولوژی تشخیص سه بعدی در این دو گوشی هوشمند است. در صورت صحت این شایعه، محصولات آینده این برند چینی به سیستم امنیتی تشخیص چهره و ایموجی های انیمیشنی مجهز می شود.

اوپو R15

با توجه به این موضوع که نسخه بعدی اندروید از برش نمایشگر همانند آیفون X پشتیبانی می کند، در آینده محصولات بیشتری با این سبک طراحی روانه بازار خواهد شد ( نسخه بعدی اندروید از برش نمایشگر همانند آیفون X پشتیبانی می کند ). ایسوس به تازگی از ذنفون 5 رونمایی کرده که به برش نمایشگر مجهز است ( ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شد ).

انتظار می رود در آینده کمپانی های بیشتری همانند هواوی و ال جی نیز محصولات خود را به همراه برش صفحه نمایش معرفی کنند ( گوشی ال جی G7 نئو در کنگره جهانی موبایل 2018 دیده شد؛ برادران بزرگتر در راهند ).

ارسال نظر