مشخصات گوشی اوپو R15x به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - شرکت اوپو به دنبال معرفی یک گوشی هوشمند جدید است. به تازگی مشخصات گوشی اوپو R15x در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات گوشی اوپو R15x به اینترنت راه پیدا کرد

ماه گذشته میلادی یک گوشی هوشمند جدید شرکت OPPO در تنا حضور پیدا کرد. در هفته های گذشته شرکت اوپو خبر از معرفی محصولات جدیدی در آینده داد. امروز مشخصات گوشی اوپو R15x در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در حالی که شرکت اوپو گوشی های R17 و R17 پرو را روانه بازار کرده است، گوشی جدیدی از سری R15 را معرفی می کند. این دستگاه دارای شماره مدل PBCM10 است.

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.4 اینچی با بریدگی قطره ای و رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل بهره می برد. قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند.

مشخصات گوشی اوپو R15x به عرضه این دستگاه در دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره می کند. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی قرار می گیرد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 25 مگاپیکسلی استفاده کنند.

شرکت OPPO برای جدیدترین گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر می گیرد که دارای رابط کاربری ColorOS است. انرژی این گوشی چینی را یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این دستگاه در نسخه دارای 4 گیگابایت رم با قیمت 361 دلار و در نمونه دارای 6 گیگابایت رم با قیمت 375 دلار به بازار عرضه می شود.

در حال حاضر شرکت اوپو در رابطه با گوشی R15x اطلاعاتی را منتشر نکرده است. انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این محصول در فضای مجازی منتشر شود. این کمپانی چینی به تازگی از گوشی OPPO K1 رونمایی کرده است ( گوشی هوشمند اوپو K1 با قیمت پایه 231 دلار معرفی شد ).

ارسال نظر