اوپو اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 6 را می سازد!

رسانه کلیک -کورنینگ در گذشته نه چندان دور از گوریلا گلس ۶ رونمایی کرد. بر اساس اعلام این شرکت اولین گوشی با گوریلا گلس 6 توسط OPPO تولید می شود.

اوپو اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 6 را می سازد!

شرکت کورنینگ که وظیفه تولید شیشه های محافظ گوریلا گلس را بر عهده دارد، در کنفرانس خبری خود به تولید اولین گوشی با گوریلا گلس 6 به وسیله شرکت اوپو اشاره کرد (گوریلا گلس 6 نگرانی کاربران بابت لکه های روی بدنه را از بین می برد ). OPPO در آینده از دو گوشی هوشمند اوپو R17 و اوپو F9 رونمایی خواهد کرد.

در گذشته نه چندان دور این کمپانی گوشی OPPO Find X را به عنوان پرچمدار جدید خود رونمایی کرد که از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 بهره می برد ( نگاهی نزدیک به اوپو فایند ایکس؛ زیباروی گران قیمت ). انتظار می رود اوپو R17 اولین گوشی با گوریلا گلس 6 باشد.

گوشی OPPO R17 به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می شود و احتمال می رود دارای سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود باشد. اوپو F9 و F9 پرو به برش نمایشگر مجهز می شوند که البته ابعاد آن در مقایسه با OPPO F7 کمتر است.

برش نمایشگر در اوپو F9 و F9 پلاس ابعادی برابر با یک قطره آب دارد و به همین علت اوپو نمایشگر مورد استفاده در آن ها را Water Droplet می نامد. این احتمال وجود دارد که اوپو R17 به صفحه نمایش یکسان با گوشی اوپو F9 مجهز شود ( رندرهای اوپو R17 منتشر شد؛ حضور برش نمایشگر و دوربین اصلی دوگانه ).

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی گوشی OPPO R17 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. شایعات اولیه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 710 به همراه 6 گیگابایت رم در این دستگاه اشاره کرده بودند. انتظار می رود این محصول از شارژ سریع VOOC پشتیبانی کند.

در حالی که اوپو اولین گوشی با گوریلا گلس 6 را تولید می کند، سامسونگ وظیفه تولید اولین محصول مجهز به گوریلا گلس 5 را بر عهده داشت. گلکسی نوت 7 اولین گوشی هوشمند با گوریلا گلکسی 5 بود که به بازار عرضه شد. بنابر اعلام شرکت کورنینگ شیشه محافظه گوریلا گلس 6 در مقایسه با نسل گذشته خود 2 برابر مقاومت بیشتری دارد.

ارسال نظر