فروش حیرت آور هواوی P20 پرو در کشورهای اروپای غربی

رسانه کلیک - ماه گذشته از هواوی پی 20 پرو رونمایی شد. این دستگاه به همراه دوربین سه گانه خود فروش بالایی را در کشورهای اروپای غربی تجربه می کند.

فروش حیرت آور هواوی P20 پرو در کشورهای اروپای غربی

در حالی که گوشی هواوی P20 پرو در ایالات متحده آمریکا به فروش نمی رسد، این دستگاه با استقبال بسیار بالایی در کشورهای اروپای غربی مواجه شده است.

هواوی پی 20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که اولین گوشی هوشمند با این ویژگی محسوب می شود. این دوربین دارای سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی است ( هواوی P20 پرو جایزه بهترین دوربین گوشی های هوشمند را دریافت کرد ). بر اساس اعلام هواوی این پرچمدار نسبت به P10 پلاس 316 درصد فروش بیشتری را تجربه می کند.

هواوی اعلام کرده است که در برخی از کشورهای اروپایی تقاضا برای محصولات سری P20 شامل هواوی پی 20، هواوی پی 20 پرو و P20 لایت بسیار بالاست. انگلستان، آلمان و فرانسه این کشورها را تشکیل می دهند.

آمریکا از فروش محصولات هواوی در خاک این کشور ممانعت می کند. علت این امر همکاری هواوی با دولت چین عنوان شده است. در صورتی که هواوی پی 20 پرو در ایالات متحده آمریکا عرضه می شد انتظار می رفت که همانند کشورهای اروپایی به فروش بالایی دست پیدا کند.

هواوی P20 پرو به نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویر 18.7:9 و فناوری امولد مجهز شده است که همانند آیفون X از برش صفحه نمایش بهره می برد. قدرت این دستگاه را پردازنده Kirin 970 تامین می کند که دارای هوش مصنوعی است.

این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. دوربین اصلی سه گانه این محصول قادر به ثبت ویدیو صحنه آهسته به صورت 960 فریم در ثانیه با رزولوشن 720p است ( گوشی هواوی P20 پرو کالبدشکافی شد؛ لرزشگیر اپتیکال برای هر سه دوربین ).

هواوی برای تامین انرژی این دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در آن استفاده کرده است.

ارسال نظر