جزییات منتشر شده از پتنت سامسونگ Galaxy Fold 2

رسانه کلیک - حق اختراع جدید منتشر شده از سامسونگ توسط WIPO به دو مورد برای نسل بعدی Galaxy Fold اشاره دارد؛ اول وجود مدل جدیدی از صفحه نمایش خارجی برای Galaxy Fold 2 و دوم مقاوم بودن گوشی در برابر نفوذ آب!

جزییات منتشر شده از پتنت سامسونگ Galaxy Fold 2

رندرهای منتشر شده از این گوشی خبر از تفاوت در نمایشگرهای آن می‌دهند. به عنوان مثال این گوشی دارای نمایشگر خارجی نسبتا بلند بوده که فقط اعلان‌ها را نشان می‌دهد. بنابراین به نظر می‌رسد بدون باز کردن گوشی راهی امکان استفاده از آن وجود ندارد.

Samsung Galaxy Fold 2 همچنین حق ثبت اختراع نشان می‌دهد که Galaxy Fold 2 دارای رتبه IP خواهد بود. از طرفی براساس در پتنت منتشر شده، گوشی با عنوان «دستگاه الکترونیکی مقاوم در برابر آب» نام برده شده است.

حق ثبت اختراع یک چیز است اما اینکه چقدر قابلیت اجرا و تولید انبوه (آن هم برای گوشی خاص و تاشو) داشته یک موضوع دیگر است.

پیش از این شایعات در خصوص نسل بعدی گوشی فولد خبر از وجود نمایشگر خارجی بزرگتر نسبت به نسل قبلی می‌دادند اما اکنون جزییات پتنت نمایشگر کوچکتر و بلندتر را نشان می‌دهد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ به دنبال راه اندازی دو مدل Galaxy Fold باشد. یعنی Galaxy Fold 2 با صفحه نمایش خارجی بزرگتر و Galaxy Fold 2 Lite با نمایشگر خارجی کوچکتر دو گوشی جدید سامسونگ باشند. همچنین یک مدل Galaxy Note Fold نیز وجود داشته باشد که از قلم S استفاده کند.

Galaxy Fold 2 سایر جزییات گوشی تاشوی جدید سامسونگ مانند مدل قبلی آن است. سامسونگ احتمالا این گوشی را همزمان با مراسم رونمایی از Galaxy Note 20 در اواخر سال 2020 معرفی خواهد کرد.

ارسال نظر