شرکت AT & T تبلت اختصاصی خود را معرفی کرد

رسانه کلیک-  شرکت AT & T بزرگ‌ترین اپراتور تلفن ثابت و سرویس‌دهنده اینترنت پهن باند اشتراک تلویزیون اینترنتی به تازگی از تبلت جدید خود موسوم به Primetime پرده برداشت.

شرکت AT & T تبلت اختصاصی خود را معرفی کرد

در گذشته رویکرد اپراتورهای تلفن همراه به گونه ای بود که هر تلفن هوشمند یا سخت افزاری تنها برای یک اپراتور به خصوص ساخته می‌شد. ولی امروزه به واسطه پیشرفتهای روز افزون این حوزه، تلفن های هوشمند مختلف تقریباً همه اپراتورها را پوشش می دهند.

با این حال، به نظر می‌رسد دل اپراتورهایی نظیر T-Mobile و Ellipsis هوای گذشته را کرده است، به طوری که اکنون شرکت AT & T با معرفی تبلت اختصاصی خود موسوم به پرایتایم (Primetime) پلی به گذشته زده است.

احتمالا با تبلت هایی که قابلیت نمایش تلوزیونی دارند آشنایی دارید؛ این دستگاه برای دسترسی هرچه سریع تر به برنامه های ویدئویی مانند DirecTV و DirecTV Now طراحی شده اند، ولی باید در آن ها حساب کاربری ساخته و عضویت صورت گیرد.

این تبلت ۱۰٫۱ اینچی از صفحه نمایشی در ابعاد ۱۹۲۰x 1200 بهره می برد؛ ضمن اینکه ۳۲ گیگ حافظه، ۲ گیگ رم، باتری ۹٫۰۲ آمپر لیتیومی و اندورید ۷٫۱٫۱ نوقا برای آن در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ کاربرانی که این تبلت را در تاریخ ۲۵ اوت خریداری کنند، با پرداخت ۱۰ دلار به صورت ۲۰ ماهه از تخفیف ۲۰ دلاری این محصول بهره‌مند می شوند.

ارسال نظر