توسعه نسل دوم ریزر فون از سوی شرکت Razer تایید شد

رسانه کلیک - با اینکه شرکت Razer توسعه نسل دوم ریزر فون را تایید کرده، اطلاعاتی چندانی در رابطه با مشخصات آن در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

توسعه نسل دوم ریزر فون از سوی شرکت Razer تایید شد

شرکت های زیادی مانند هواوی، شیائومی و اپل در ادامه سال جاری میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی می کنند. به تازگی یکی دیگر از شرکت های فعال در این صنعت خبر از توسعه پرچمدار جدید خود داده است.

در حالی که ریزر در گزارش مالی مربوط به شش ماهه اولیه 2018 اطلاعاتی در رابطه با میزان فروش گوشی مخصوص بازی ریزر فون منتشر نکرده، به توسعه نسل دوم ریزر فون اشاره کرده است.

این شرکت در رابطه با مشخصات فنی این اسمارت فون و همچنین زمان عرضه آن اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. بر اساس گزارش هایی که در گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود، نسل دوم ریزر فون در اواخر سال 2018 روانه بازار می شود ( گوشی Razor Phone 2 اواخر سال 2018 به بازار چین راه پیدا می کند ).

شرکت ریزر در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد و در همان ماه، ریزر فون در اختیار مشتریان قرار گرفت ( ریزر فون معرفی شد؛ گوشی هوشمند ایده آل برای گیمرها ). با توجه به این موضوع انتظار می رود با نسل دوم ریزر فون در ماه نوامبر ملاقات کنیم.

کمپانی Razer در جدیدترین گزارش مالی خود علاوه بر تایید توسعه نسل دوم Razer Phone، به عرضه محدود نسل اول این اسمارت فون اشاره کرده است. نسل اول ریزر فون از سوی منتقدان و کاربران بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده است.

انتظار می رود نسل دوم گوشی ریزر فون در بازارهای بیشتری عرضه شود تا تعداد بالاتری از کاربران قادر به خرید آن باشند. این شرکت قصد دارد در بخش اپلیکیشن های موبایل فعالیت بیشتری داشته باشد. به احتمال زیاد تا زمان معرفی این گوشی هوشمند اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر می شود.

ارسال نظر