گوشی ریزر فون 2 به گیک بنچ راه پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم

رسانه کلیک - شرکت Razer در گذشته از توسعه گوشی ریزر فون 2 خبر داد. مشخصات کلیدی این دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک بنچ رویت شد.

گوشی ریزر فون 2 به گیک بنچ راه پیدا کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم

کمپانی ریزر در حال توسعه گوشی ریزر فون 2 است ( توسعه نسل دوم ریزر فون از سوی شرکت Razer تایید شد ). این دستگاه مانند نسل گذشته خود یک اسمارت فون مخصوص بازی بوده که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. این محصول به تازگی در بنچمارک Geekbench رویت شده است.

بر اساس گیک بنچ، گوشی ریزر فون 2 به پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم مجهز می شود. نسل دوم ریزر فون با استفاده از این قطعات می تواند با پرچمداران کنونی بازار مبارزه کند. در حال حاضر محصولاتی مانند وان پلاس 6 و گلکسی نوت 9 به پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم مجهز شده اند.

این دستگاه با نام Razer Phone 2 در گیک بنچ حاضر شد. این گوشی هوشمند در بخش تک هسته ای امتیاز 2026 و در بخش چند هسته ای امتیاز 8234 را به نام خود ثبت کرده است.

بر اساس این بنچمارک، گوشی آینده شرکت Razer به یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.77 گیگاهرتز مجهز می شود. امتیازهای کسب شده توسط این محصول در گیک بنچ، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 را تایید می کند.

این چیپست دارای 4 هسته Kryo 385 Silver با فرکانس 1.77 گیگاهرتز و 4 هسته Kryo 385 Gold با فرکانس 2.8 گیگاهرتز است. چیپست اسنپدراگون 845 از پردازنده گرافیکی آدرنو 630 بهره می برد.

این دستگاه مانند اکثر پرچمداران بازار به 8 گیگابایت رم مجهز شده است. در حال حاضر بسیاری از پرچمداران بازار در بالاترین نسخه خود دارای 8 گیگابایت رم هستند. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد که با توجه به عرضه سیستم عامل اندروید 9 ناامیدکننده به نظر می رسد.

انتظار می رود این دستگاه مانند نسل گذشته خود به نمایشگر با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شود ( ریزر فون معرفی شد؛ گوشی هوشمند ایده آل برای گیمرها ).

ارسال نظر