رندر ریزر فون 2 به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین اصلی دوگانه و اسپیکر استریو

رسانه کلیک - شرکت Razer در حال توسعه گوشی گیمینگ جدید خود است. به تازگی رندر ریزر فون 2 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

رندر ریزر فون 2 به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین اصلی دوگانه و اسپیکر استریو

ماه آینده میلادی نسل دوم گوشی های هوشمند ریزر به صورت رسمی معرفی می شود. به تازگی رندر ریزر فون 2 در فضای مجازی منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می گذارد. بر اساس این رندر، طراحی گوشی آینده شرکت Razer تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد.

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه خودنمایی می کند که میان دو سنسور آن، فلاش LED قرار گرفته است. در زیر این دوربین که چیدمان عمودی دارد، لوگوی شرکت ریزر به چشم می خورد.

این گوشی هوشمند فاقد سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است. با توجه به این موضوع این اسکنر روی فریم کناری این دستگاه قرار دارد. شرکت ریزر از نسل دوم ریزر فون در تاریخ 10 اکتبر رونمایی می کند.

گزارش ها و شایعات در گذشته مشخصات فنی این گوشی هوشمند را در فضای مجازی منتشر کرده بودند ( بنچمارک AnTuTu مشخصات ریزر فون 2 را لو داد ). قدرت این محصول را جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون 845 تامین می کند.

گوشی ریزر فون 2 در بالاترین نسخه خود از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. Razer برای این دستگاه نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 × 2560 پیکسل در نظر گرفته که به احتمال زیاد دارای رفرش ریت 120 هرتز است.

سال گذشته میلادی شرکت ریزر از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. این دستگاه به نمایشگر 5.7 اینچی IGZO مجهز شده است. قدرت این دستگاه را چیپست اسنپدراگون 835 به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 540 تامین می کند.

ریزر فون از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی بهره می برد و در جلوی آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا 7.1.1 اشاره کرد.

ارسال نظر