ریزر فون 2 رونمایی شد؛ نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845

رسانه کلیک - شرکت ریزر نسل دوم گوشی گیمینگ خود را معرفی کرد. ریزر فون 2 از 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

ریزر فون 2 رونمایی شد؛ نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845

سال گذشته شرکت Razer از اولین گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. امروز این کمپانی نسل دوم این محصول، ریزر فون 2 را در معرض دید عموم قرار داده است.

گوشی Razer Phone 2 به نمایشگر 5.7 اینچی IGZO LCD مجهز شده که دارای رزولوشن QHD است. شرکت ریزر نسبت تصویر 16:9 را برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است. این صفحه نمایش در مقایسه با نسل گذشته خود 50 درصد روشنایی بیشتری دارد و حداکثر روشنایی آن به 580 نیت می رسد.

رفرش ریت نمایشگر گوشی ریزر فون 2 برابر با 120 هرتز است که البته تفاوتی با نسل گذشته خود ندارد. این نمایشگر از HDR و DCI-P3 پشتیبانی می کند که کیفیت آن را افزایش می دهد.

کمپانی Razer برای تامین قدرت جدیدترین محصول خود از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده کرده است. این پردازنده را 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. این دستگاه دارای درگاه کارت حافظه خارجی است.

این گوشی هوشمند از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از شارژ سریع +QuickCharge 4.0 پشتیبانی می کند. این دستگاه برای پشتیبانی از شارژ وایرلس به پنل پشتی شیشه ای مجهز شده است.

گوشی Razer Phone 2 دارای استاندارد IP67 است. ریزر تصمیم گرفته جک 3.5 میلی متری هدفون را از محصول جدید خود حذف کند؛ با این حال گوشی گیمینگ این شرکت دارای دانگل DAC است.

در بخش پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای سونی هستیم. سنسور اصلی دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.75 بوده که از OIS بهره می برد. رزولوشن سنسور دوم برابر با 12 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم آن برابر با f/2.6 است.

این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد؛ با این حال ریزر اعلام کرده در آینده نزدیک سیستم عامل اندروید پای را برای آن عرضه می کند. این دستگاه از امروز با قیمت 800 دلار قابل پیش خرید است.

ارسال نظر