شرکت اوپو از گوشی Realme 2 Pro رونمایی کرد

رسانه کلیک - گوشی Realme 2 Pro به صورت رسمی معرفی شد. این اسمارت فون دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 و 8 گیگابایت رم است.

شرکت اوپو از گوشی Realme 2 Pro رونمایی کرد

شرکت Realme زیرمجموعه اوپو محسوب می شود که گوشی های ارزان قیمت برای بازار هند تولید می کند. این کمپانی به تازگی از گوشی Realme 2 Pro به همراه Realme C1 رونمایی کرده است. گوشی Realme 2 Pro از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 و 8 گیگابایت رم بهره می برد.

شرکت Realme برای ساخت این دستگاه از پنل پشتی و جلویی شیشه ای و فریم فلزی استفاده کرده است. در این گوشی هوشمند شاهد حضور نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و بریدگی قطره ای هستیم.

گوشی Realme 2 Pro در سه نسخه مختلف مجهز به 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این محصول از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی است که به ترتیب از دریچه دیافراگم f/1.7 و f/2.4 بهره می برند. در بخش جلویی این دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 تصاویر کاربران را ثبت می کند.

شرکت Realme برای جدیدترین محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری ColorOS 5.2 را در نظر گرفته است. پنل پشتی گوشی Realme 2 Pro از سنسور اثر انگشت میزبانی می کند.

این دستگاه از دو سیم کارت و شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. تامین انرژی این گوشی هوشمند چینی بر عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است.

گوشی Realme 2 Pro از تاریخ 11 اکتبر در کشور هند عرضه می شود. خریداران برای تهیه نسخه های مختلف آن باید حداقل 193 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشند. گران ترین نسخه این دستگاه با قیمت 248 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر