نسخه محدود گلکسی S9 با محوریت ماشین های Red Bull Ring در راه است

رسانه کلیک - شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد با همکاری Vodafone اقدام به تولید نسخه محدود گلکسی S9 با محوریت ماشین های Red Bull Ring کند.

نسخه محدود گلکسی S9 با محوریت ماشین های Red Bull Ring در راه است

کهکشانی های جدید سامسونگ ، یعنی Galaxy S9 و اس 9 پلاس به تازگی معرفی شده اند و اخیرا نیز فیلم جعبه گشایی این محصولات را منتشر کردیم. امروز در اخبار شاهد آن بودیم که سامسونگ قصد دارد با مشارکت Verizon ، نسخه محدود گلکسی S9 را با محوریت ماشین های Red Bull Ring تولید کند.

این گوشی به یک کاور هوشمند مجهز است که از طریق چیپ NFC قرار گرفته در آن، از امکان تعامل با دستگاه برخوردار خواهد بود. به این ترتیب پیش بینی می شود که سامسونگ در آینده نزدیک، احتمالا کیس های مختلفی را برای پرچمداران جدید خود عرضه کند.

بر اساس گزارش SamMobile ، سامسونگ قصد دارد ضمن همکاری با Vodafone، نسخه محدود گلکسی S9 را به کشور هلند و با عنوان Red Bull Ring عرضه کند. این گوشی با کاور Red Bull Ring و با تم های مختلفی از مسابقات فرمول یک (شامل والپیپر، رینگتون و تصاویر نمایشگر همیشه روشن) ارائه خواهد شد. افرادی که این گوشی را خریداری کنند، می توانند مسابقات ماشین سواری کشور هلند را از طریق شبکه Ziggo Sport تماشا کنند.

نسخه محدود گلکسی S9

از جمله جذاب ترین امکانات نسخه محدود گلکسی S9 می توان به برقراری ارتباط میان کاور پوشش دهنده و چیپ NFC قرار گرفته در گوشی اشاره کرد. منبع خبری یاد شده به این موضوع اشاره کرده است که در هنگام اتصال کاور به گوشی، تم دستگاه به صورت خودکار به Red Bull Ring تغییر پیدا کرده و ضمن این تغییر، والپیپر، آیکون ها و رنگ بندی سیستم عامل به صورت کامل عوض می شود.

چندی پیش نیز در رسانه ها، خبر عرضه کیس های مختلف که با رنگ بندی و تم های جذاب همراه هستند، مطرح شده بود؛ لذا عرضه چنین کاورهایی که با تغییر تم و رنگ بندی همراه هستند، آنچنان که باید و شاید تعجب برانگیز نیست.

با وجود کیس و رنگ و لعابی که تحت عنوان Red Bull Ring روی گوشی ها اعمال می شود، اما بد نیست بدانید که نسخه محدود گلکسی S9 که در بالا به آن اشاره کردیم، تفاوتی با سایر محصولات تولید شده توسط سامسونگ ندارد.

شایان ذکر است یکی از خریداران این گوشی توانسته بلیت دو هفته ای مسابقات Grand Prix کشور اتریش را نیز دریافت کند. اگر به کشور هلند سفر می کنید یا کسی را می شناسید که در این کشور ساکن است، می توانید شانس خرید نسخه محدود گلکسی S9 را به ایشان بدهید. برای خرید به این وب سایت مراجعه کنید.

ارسال نظر