با امکانات گوشی هیدروژن وان آشنا شوید؛ تماس ویدیویی سه بعدی و نمایشگر هولوگرافیک!

رسانه کلیک - RED یک شرکت فعال در حوزه دوربین است که در گذشته نه چندان دور از گوشی هیدروژن وان رونمایی کرد. در این مطلب به معرفی این محصول می پردازیم.

با امکانات گوشی هیدروژن وان آشنا شوید؛ تماس ویدیویی سه بعدی و نمایشگر هولوگرافیک!

کمپانی RED یکی از برندهای معتبر در صنعت فیلم سازی و عکاسی محسوب می شود که البته افراد زیادی با آن آشنایی ندارند. برای آشنایی با قدرت این کمپانی می توان به فیلم The Hobbit و اکثر سریال های ساخته شده توسط نتفلیکس اشاره کرد.

این شرکت در سال گذشته از گوشی هیدروژن وان رونمایی کرد. در حالی که RED شرکت مطرحی در صنعت گوشی های هوشمند محسوب نمی شود، بسیاری از افراد نسبت به اولین اسمارت فون این کمپانی هیجان زده شدند ( همه‌چیز درباره گوشی هیدروژن One محصول شرکت RED ). در ادامه به معرفی گوشی هیدروژن وان می پردازیم، با کلیک همراه باشید.

استفاده از نمایشگر هولوگرافیک در گوشی هیدروژن وان

این گوشی هوشمند دارای ابعاد بزرگی است به گونه ای که آیفون 8 پلاس به همراه کیس در مقایسه با آن کوچک تر به نظر می رسد. با وجود ابعاد بزرگ، کاربر می تواند به راحتی با آن کار کند.

شرکت RED در گوشی هوشمند خود از نمایشگر هولوگرافیک و 3D استفاده کرده است. این پنل قادر به نمایش لایه های مختلف تصویر است. در صورتی که کاربر خواهان مشاهده ویدیویی باشد که سوژه ها در آن در فواصل مختلف قرار گرفته باشد، قادر به درک این فاصله است.

نمایش تصویر سه بعدی توسط نمایشگر گوشی هیدروژن وان شرکت RED کیفیت بسیار قابل توجهی دارد. این ویژگی در حالت های افقی و عمودی در دسترس کاربر قرار دارد و می تواند در هر دو حالت از این قابلیت استفاده کند.

در گذشته شاهد عرضه دستگاه هایی مجهز به نمایشگر سه بعدی بوده ایم. برای مثال آمازون فایر فون از چنین ویژگی بهره می برد ولی تجربه کاربری آن اصلا قابل مقایسه با گوشی شرکت RED نیست.

تماس ویدیویی سه بعدی

یکی دیگر از ویژگی های گوشی هیدروژن وان امکان تماس ویدیویی سه بعدی است. در جلوی این دستگاه دو دوربین سلفی قرار گرفته است. در هنگام تماس ویدیویی کاربر می تواند چهره فرد مقابل را به صورت سه بعدی مشاهده کند و با تغییر زاویه نمایشگر عمق چهره را حس کند.

عرضه به بازار

دو اپراتور مخابراتی مطرح در ایالات متحده آمریکا، ورایزون و AT&T هفته گذشته اعلام کردند که گوشی هیدروژن وان را عرضه خواهند کرد. این دستگاه در دو نسخه روانه بازار می شود.

نسخه معمولی این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 1200 دلار داشته و نمونه تیتانیومی آن با قیمت 1600 دلار به فروش می رسد. زمان عرضه این محصول تابستان سال جاری میلادی اعلام شده است.

ارسال نظر