تصویر رندر شده گوشی موتو زد 3 پلی در Deep Indigo رویت شد

رسانه کلیک - ماه گذشته تصاویر رندر شده از گوشی موتو زد 3 پلی در سایت های خبری منتشر شد که اطراف بدنه، ‌دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت مجاور آن را نشان می داد.

تصویر رندر شده گوشی موتو زد 3 پلی در Deep Indigo رویت شد

شرکت موتورولا در تدارک معرفی گوشی موتو زد 3 پلی است و چند وقت یک بار شاهد درز تصاویر رندر شده از آن هستیم. چندی پیش تصویر رندر شده این اسمارت فون قرار گرفته درون قاب منتشر شد که به دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کنار آن اشاره داشت ( گوشی Moto Z3 Play به سنسور اثر انگشت مجاور و دوربین دوگانه مجهز می شود ). امروز تصاویر به ظاهر واقعی گوشی Moto Z3 Play توسط ایوان بلس در وب سایت Deep Indigo منتشر شده است که شایعات پیشین را تأیید می کند.

در این عکس مجددا شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت در کناره بدنه هستیم و اگر نگاهی به پشت بدنه آن بیاندازیم، دوربین دوگانه ای به صورت دایره ای شکل را می بینیم که فلاش LED نیز کمی پایین تر از آن قرار گرفته و اگر اندکی به سمت پایین نگاه کنیم، لوگوی موتورولا توجه چشمان ما را به خود جلب می کند. معمولا در این قسمت، اکثر افراد انتظار قرارگیری سنسور اثر انگشت را دارند.

گوشی موتو زد 3 پلی

بر اساس شایعات، گوشی موتو زد 3 پلی به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2160 × 1080 مجهز خواهد بود و از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توان به دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 636، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات اشاره بر عهده باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است. در نهایت باید بگوییم که درگاه جک هدفون 3.5 میلیمتری از این گوشی حذف شده است و به محض خارج شدن این دستگاه از بدنه و روشن شدن، با سیستم عامل اندروید نسخه 8 (اوریو) روبرو می شویم.

ارسال نظر