رندر آیفون های 2018 را مشاهده کنید؛ طراحی مشابه آیفون ایکس

رسانه کلیک - به تازگی رندر آیفون های 2018 توسط یک افشاگر منتشر شده است. بر اساس این رندر، آیفون های جدید تغییرات زیادی را در بخش طراحی تجربه نمی کنند.

رندر آیفون های 2018 را مشاهده کنید؛ طراحی مشابه آیفون ایکس

تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با آیفون های 2018 منتشر شده است. در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند اپل در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی می کند.

در چند سال اخیر اپل سالانه از دو آیفون جدید رونمایی کرده است. با این حال از سال گذشته میلادی گزارش ها به معرفی سه آیفون جدید در سال 2018 اشاره می کردند. این دستگاه ها را آیفون 5.8 اینچی ، آیفون 6.1 اینچی و آیفون 6.5 اینچی تشکیل می دهند.

به تازگی رندر آیفون های 2018 به وسیله Wylsa منتشر شده است. این رندر توسط Ben Geskin در اختیار این وب‌سایت قرار گرفته است. در این رندرها شاهد قرارگیری سه آیفون جدید در کنار یکدیگر هستیم.

در این رندرها دو آیفون 6.1 اینچی و آیفون 6.5 اینچی در کنار نسخه جدید آیفون X قرار گرفته اند تا تفاوت اندازه این محصولات برای کاربران مشخص شود. بر اساس این رندرها زبان طراحی آیفون های آینده اپل تغییر نمی کند.

در صورتی که این رندرها صحت داشته باشند، تفاوت طراحی چندانی میان آیفون های 2018 اپل وجود نخواهد داشت و تنها دارای ابعاد متفاوتی هستند. بر اساس شایعات دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی به پنل OLED مجهز می شود.

در حالی که برخی شایعات به استفاده از نمایشگر LCD در آیفون 6.1 اینچی به علت کاهش هزینه ها اشاره کرده اند، تعدادی از شایعات به امکان استفاده از پنل OLED در این آیفون اشاره می کنند ( اپل آیفون های جدید خود را با پنل OLED روانه بازار می کند ). یکی دیگر از تفاوت های این نسخه با دیگر آیفون های جدید استفاده از دوربین اصلی تکی است.

بر اساس رندرهای جدید تمامی آیفون های 2018 اپل از طراحی تمام صفحه به همراه برش نمایشگر بهره می برند. گفته می شود نسخه 6.1 اینچی با وجود قیمت پایین تر به سیستم Face ID مجهز می شود ( رندرهای آیفون 6.1 اینچی اپل منتشر شد؛ برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی ).

ارسال نظر