تولید نمایشگر OLED آیفون X و ایکس پلاس به سامسونگ محول شد!

رسانه کلیک - ظاهرا فرآیند تولید نمایشگر OLED آیفون X و ایکس پلاس از ماه می توسط شرکت کره ای سامسونگ کلید می خورد.

تولید نمایشگر OLED آیفون X و ایکس پلاس به سامسونگ محول شد!

همانطور که می دانید، مدتی است که تولید آیفون ایکس متوقف شده و سامسونگ نیز به همین دلیل ضمن متحمل شدن ضرر، خط تولید نمایشگر OLED آیفون را ماه هاست که تعطیل کرده است. به نظر نمی رسید که روند تولید پنل های OLED تا چند ماه آینده مجددا آغاز شود، اما طبق اخبار جدید به گوش رسیده ظاهرا از ابتدای ماه می باید منتظر این قضیه باشیم و طبق برنامه ریزی، قرار است تا روند تولید در ماه ژوئن با سرعت دو برابر پیگری شود.

سامسونگ در نظر دارد تا در ماه May بین دو تا سه میلیون نمایشگر OLED آیفون تولید کرده و این جریان را در ماه ژوئن به چهار تا شش میلیون برساند. UDN به این موضوع اشاره کرده است که چنین روندی برای تولید نمایشگر کمی غیر طبیعی به نظر می رسد و پیش بینی می کند که اپل قصد دارد تا در روند معرفی و عرضه آیفون نسل بعد در سال جاری تأخیر ایجاد کند.

منبع خبری DigiTimes سال گذشته خاطر نشان کرده بود که اپل تولید مقطعی آیفون نسل بعد را کمی زودتر از قبل آغاز خواهد کرد تا جلوی تأخیر در عرضه این محصول را بگیرد.

همانطور که پیش تر در خبرها عنوان شده بود، UDN نیز به این نکته اشاره کرده است که اپل قصد دارد تا سه مدل آیفون با نمایشگر 5.8، 6.1 و 6.5 اینچی با قیمت های 899، 799 و 999 دلار عرضه کند که دارای مشخصات زیر هستند:

  • آیفون با نمایشگر 5.8 اینچی OLED
  • آیفون با نمایشگر 6.1 اینچی LCD
  • آیفون با نمایشگر 6.5 اینچی OLED

اپل هر سال در شهریور ماه، آیفون های جدید خود را به دنیای تکنولوژی معرفی می کند؛ لذا باید تا این تاریخ منتظر بمانیم و ببینیم که اخبار و شایعاتی که در رسانه های مختلف منتشر می شود، تا چه اندازه صحت دارد.

ارسال نظر