گوشی اندروید Go سامسونگ در گیک بنچ ظاهر شد

رسانه کلیک - به نظر می رسد سامسونگ در حال توسعه اولین اسمارت فون خود مجهز به اندروید گو است. گوشی اندروید Go سامسونگ به تازگی در گیک بنچ حضور پیدا کرد.

گوشی اندروید Go سامسونگ در گیک بنچ ظاهر شد

تا به امروز برخی از شرکت ها مانند نوکیا و ZTE از گوشی های هوشمند خود مجهز به سیستم عامل اندروید گو رونمایی کرده اند ( از سیستم عامل اندروید Go چه می دانید؟ ). بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده گوشی اندروید Go سامسونگ در آینده نزدیک به بازار راه پیدا می کند.

بنابر ادعای Sammobile دستگاهی با شماره مدل های SM-J260M ،SM-J260F و SM-J260G متعلق به گوشی اندروید Go سامسونگ است ( پردازنده اسنپدراگون 439 مختص سیستم عامل اندروید Go در حال توسعه است ).

دستگاه با شماره مدل SM-J260G در کشورهای کامبوج، تایلند، سنگاپور، مالزی و ویتنام در حال آزمایش است ( گلکسی J2 Core اولین گوشی سامسونگ با سیستم عامل اندروید Go) . به تازگی این گوشی هوشمند در گیک بنچ حضور پیدا کرده است. این دستگاه از مشخصات فنی ضعیفی بهره می برد.

گوشی اندروید Go سامسونگ به 1 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که نشان از قیمت پایین آن دارد. قدرت این دستگاه را یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.43 گیگاهرتز تامین می کند.

این محصول سامسونگ در گیک بنچ در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 623 شده است و در بخش چند هسته ای امتیاز 1756 را تصاحب کرده است. بر اساس گزارش ها موتورولا نیز در حال توسعه اولین محصول خود مجهز به سیستم عامل اندروید گو است ( گوشی موتو C2 اولین دستگاه موتورولا با سیستم عامل اندروید Go ).

ارسال نظر