فهرست گوشی های هوشمند سامسونگ که اندروید اوریو را دریافت می کنند

رسانه کلیک - با وجود اینکه چندین ماه از عرضه رسمی اندروید اوریو (Oreo) زمان می گذرد، برخی از شرکت ها محصولات خود را به این نسخه بروزرسانی نکرده اند. به تازگی لیست گوشی های هوشمند سامسونگ که اندروید اوریو را دریافت می کنند، منتشر شده است.

فهرست گوشی های هوشمند سامسونگ که اندروید اوریو را دریافت می کنند

سامسونگ در گذشته توسط سایت رسمی خود در ترکیه لیست دستگاه هایی که اندروید اوریو را دریافت می کنند، منتشر کرده بود. حال بخش کانادایی این شرکت چند محصول دیگر را به لیست گذشته اضافه کرده است. در این لیست جدید که برای کشور کانادا منتشر شده، زمان عرضه این بروزرسانی نیز مشخص شده است.

در حالی که این لیست جدید مربوط به کشور کانادا است، تا حدودی زمان عرضه این بروزرسانی برای دیگر مناطق جهان را نیز برای ما مشخص می شود. بر اساس اعلام بخش کانادا سامسونگ بروزرسانی اندروید اوریو برای گوشی های هوشمند گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در تاریخ 18 ماه مارس منتشر می شود.

پس از دریافت این بروزرسانی توسط این دو دستگاه نوبت به جدیدترین فبلت این شرکت کره ای، گلکسی نوت 8 می رسد. این گوشی هوشمند بروزرسانی اندروید اوریو را در کشور کانادا در تاریخ 28 مارس دریافت می کند.

در مرحله بعدی دستگاه های گلکسی S7، گلکسی S7 Edge، گلکسی A5 2017 و گلکسی تب S3 نسخه 9.7 اینچی بروزرسانی اندروید اوریو را در فصل بهار دریافت می کنند.

علاوه بر این دستگاه ها برخی گوشی های هوشمند دیگر سامسونگ نیز این بروزرسانی را دریافت می کنند. این دستگاه ها را سامسونگ گلکسی XCover 4، گلکسی A8 2018 و گلکسی J3 Emerge تشکیل می دهند. برخی از تبلت های تولیدی این شرکت کره ای شامل گلکسی Tab A 8.0 2017، گلکسی Tab Active 2 و گلکسی Tab A 10.1 2016 بروزرسانی اندروید اوریو را در سال 2018 دریافت می کنند.

در کنار دریافت برزورسانی اندروید اوریو توسط این دستگاه ها، شاهد عرضه رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9.0 برای این محصولات نیز خواهیم بود. در زیر لیست برخی گوشی های هوشمند سامسونگ که این بروزرسانی را دریافت می کنند مشاهده می کنید:

ارسال نظر