طراحی گلکسی S10 نهایی شد؛ سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بی کران!

رسانه کلیک - در حالی که سامسونگ به تازگی از گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی کرده، گزارش جدیدی به طراحی گلکسی S10 اشاره دارد.

طراحی گلکسی S10 نهایی شد؛ سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بی کران!

بر اساس گزارش های جدید، شرکت سامسونگ سبک طراحی گلکسی S10 را نهایی کرده است. گلکسی اس 10 به عنوان دهمین عضو از خانواده گلکسی S معرفی خواهد شد؛ البته در این میان نباید گلکسی S8 پلاس و گلکسی S9 پلاس را در نظر گرفت.

در حالی که برخی کاربران انتظار دارند سامسونگ گوشی گلکسی S10 را با طراحی جدیدی روانه بازار کند، گزارش جدیدی به استفاده از نمایشگر بی کران (Infinity Display) در این دستگاه اشاره می کند. منبع منتشر کننده این اطلاعات اندازه نمایشگر گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 را نیز اعلام کرده است.

گلکسی S10 به نمایشگر 5.8 اینچی و گلکسی S10 پلاس به صفحه نمایش 6.3 اینچی مجهز خواهد شد. در حال حاضر گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به ترتیب از پنل های 5.77 و 6.22 اینچی بهره می برند. بر اساس این گزارش پرچمداران آینده سامسونگ ابعاد بزرگتری خواهند داشت که با توجه به اندازه نمایشگر آن ها طبیعی به نظر می رسد.

طراحی گلکسی S10 نسبت به نسل کنونی خود تغییرات فراوانی را تجربه نخواهد کرد. بنابر این گزارش در محصول آینده سامسونگ سنسور اثر انگشت به زیر نمایشگر منتقل می شود. ویوو X20 Plus UD به این ویژگی مجهز شده و هواوی در میت RS پورش دیزاین نیز از این فناوری بهره برده است ( گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین معرفی شد؛ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ).

در حال حاضر سامسونگ برای توسعه این تکنولوژی در ایالات متحده آمریکا با شرکت های کوالکام و سیناپتیکس همکاری می کند. علاوه بر این دو شرکت سامسونگ در تایوان نیز با کمپانی Aegis Tech برای تامین تجهیزات این فناوری در حال همکاری است. این گزارش به استفاده از دوربین سه بعدی در گلکسی S10 اشاره می کند.

با وجود این که گزارش جدید خبر از نحوه طراحی گلکسی S10 می دهد، مدت زمان زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند باقی مانده است. بنابراین نمی توان به آن کاملا اعتماد کرد.

ارسال نظر