اولین گوشی اندروید Go سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC شد

رسانه کلیک - بر اساس شایعات و گزارش هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده است، در آینده نزدیک با اولین گوشی اندروید Go سامسونگ ملاقات می کنیم. به تازگی این محصول تاییدیه FCC دریافت کرده است.

اولین گوشی اندروید Go سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC شد

گوگل در گذشته نه چندان دور از سیستم عامل اندروید Go رونمایی کرد. این سیستم عامل نسخه بهینه شده اندروید برای دستگاه های پایین رده محسوب می شود. به نظر می رسد شرکت های تولیدکننده اسمارت فون از این سیستم عامل موبایل استقبال کرده اند چرا که شاهد عرضه محصولات زیادی مجهز به اندروید گو هستیم.

بنابر شایعات اولین گوشی اندروید Go سامسونگ مراحل توسعه خود را طی می کند. این دستگاه به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این موضوع نشان دهنده معرفی این محصول در آینده نزدیک است.

سیستم عامل اندروید گو برای گوشی های اندرویدی مجهز به 1 گیگابایت رم و یا کمتر توسعه یافته است. همانطور که می دانید دستگاه های اندرویدی پایین رده عملکرد مناسبی ندارد به همین علت گوگل با معرفی اندروید Go به دنبال رفع این مشکل است ( از سیستم عامل اندروید Go چه می دانید؟ ).

در افشاگری اخیر به این موضوع اشاره شده بود که اولین گوشی اندروید Go سامسونگ به اپلیکیشن های موجود در این سیستم عامل مجهز می شود با این حال این برند کره ای برای محصول جدیدش رابط کاربری خود را در نظر گرفته است.

اولین گوشی اندروید Go سامسونگ به اندروید خام مجهز نمی شود. به تازگی FCC برای گوشی های سامسونگ با شماره مدل های SM-J260G ،SM-J260G/DS و SM-J260Y/DS تاییدیه صادر کرده است. این دستگاه ها از سیستم عامل اندروید گو بهره می برند.

گزارش ها در گذشته ادعا کرده بودند که این محصول سامسونگ در حال آزمایش در برخی از مناطق جهان است با این حال زمان معرفی این دستگاه مشخص نیست. انتظار می رود در آینده شرکت های بیشتری از محصولات خود با سیستم عامل اندروید Go رونمایی کنند.

ارسال نظر