گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نوامبر امسال معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت های زیادی به دنبال توسعه محصولات منعطف هستند. به تازگی DJ Koh اعلام کرده در ماه نوامبر از گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ رونمایی می شود.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نوامبر امسال معرفی می شود

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ زودتر از انتظارها معرفی می شود. بر اساس گفته مدیر بخش موبایل سامسونگ، به احتمال زیاد این اسمارت فون در ماه نوامبر سال جاری میلادی در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در معرض دید عموم قرار می گیرد ( نمایشگر منعطف سامسونگ وارد گوشی های اوپو و شیائومی می شود ).

بر اساس اظهارات DJ Koh، در حال حاضر توسعه این گوشی هوشمند به پایان نرسیده و تولید آن نیاز به فرآینده پیچیده ای دارد؛ با این حال در آینده نزدیک سامسونگ موفق به تولید این دستگاه می شود.

بنابر گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ «گلکسی X» و یا «گلکسی F» نام دارد. در حالی که DJ Koh نام این دستگاه را تایید نکرده است، به این موضوع اشاره داشته که سامسونگ به دنبال توسعه اپلیکیشن های متفاوت برای گوشی منعطف خود است.

مدیر بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CNBC اظهار داشت:

کاربران در اکثر مواقع که دستگاه تا خورده است، از آن استفاده می کنند؛ با این حال باید برای زمان های دیگر نیز برنامه های مخصوصی توسعه داد. اگر دستگاه در حالت عادی عملکردی شبیه به تبلت های رایج داشته باشد، به چه علتی کاربران باید گوشی های منعطف را خریداری کنند. برای توسعه یک محصول باید دلایل خاصی داشت تا کاربر نسبت به خرید آن تمایل نشان دهد.

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می شود این دستگاه دارای 3 نمایشگر OLED با ابعاد 3.5 اینچ است ( گوشی منعطف سامسونگ به سه پنل OLED مجهز می شود ).

ارسال نظر