گوشی قابل انعطاف سامسونگ در سال 2019 روانه بازار می شود

رسانه کلیک - در حالی که شایعات به معرفی گوشی قابل انعطاف سامسونگ در سال جاری میلادی اشاره دارد، گزارشی جدید خبر از معرفی آن در سال 2019 داده است.

گوشی قابل انعطاف سامسونگ در سال 2019 روانه بازار می شود

تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با گوشی قابل انعطاف سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. برخی از شایعات به معرفی گلکسی X در سال جاری میلادی اشاره کرده بودند. با این وجود گزارشی جدید خبر از رونمایی از گوشی قابل انعطاف سامسونگ در سال آینده میلادی می دهد.

بر اساس این گزارش سامسونگ به تامین کنندگان قطعات گوشی های هوشمند خود اعلام کرده است که از ماه نوامبر سال جاری میلادی تولید انبوه قطعات مورد نیاز گوشی انعطاف پذیر این شرکت را شروع کنند.

به نظر می رسد که تولید این گوشی هوشمند نیاز به سه ماه زمان دارد. با توجه به شروع تولید قطعات این دستگاه در ماه های پایانی سال 2018 باید انتظار رونمایی از آن را در سال 2019 داشت. این احتمال وجود دارد که سامسونگ این گوشی هوشمند را در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی کند.

در گزارش های گذشته به این موضوع اشاره شده بود که سامسونگ این دستگاه را به صورت محدود تولید و روانه بازار خواهد کرد. گزارش جدیدی که منتشر شده این موضوع را تایید می کند. به نظر می رسد سامسونگ تنها 300 تا 500 هزار گوشی هوشمند انعطاف پذیر برای عرضه به بازار تولید کند.

باید به این نکته اشاره کرد که میزان تولید گوشی های پرچمدار سامسونگ به 50 میلیون دستگاه می رسد. بنابراین سامسونگ قصد دارد که گلکسی X در اختیار کاربران محدودی قرار بگیرد.

سامسونگ برای طراحی نمونه اولیه این دستگاه از سه نمایشگر 3.5 اینچی استفاده کرده است. کاربر با ترکیب دو نمایشگر این دستگاه می تواند به یک صفحه نمایش 7 اینچی دسترسی پیدا کند ( گوشی منعطف سامسونگ به سه پنل OLED مجهز می شود ). در نهایت باید گفت که این احتمال وجود دارد که اطلاعات منتشر شده اشتباه باشد.

ارسال نظر