گوشی منعطف شرکت سامسونگ قابل تبدیل به تبلت است!

رسانه کلیک - سامسونگ قصد دارد در آینده از یک گوشی انعطاف پذیر رونمایی کند. بر اساس اطلاعات جدید، گوشی منعطف شرکت سامسونگ می تواند به تبلت تبدیل شود.

گوشی منعطف شرکت سامسونگ قابل تبدیل به تبلت است!

از چندین سال پیش تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی منعطف شرکت سامسونگ در فضای مجازی بودیم. ماه گذشته این شرکت کره ای اعلام کرد در اواخر سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری را از این محصول در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

به تازگی گزارش جدید از سوی CNET منتشر شده که اطلاعات جالبی را دربر می گیرد. اطلاعات موجود در این گزارش توسط مدیر بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh در اختیار CNET قرار گرفت.

مدیر بخش موبایل سامسونگ به این نکته اشاره کرده که گوشی انعطاف پذیر این کمپانی می تواند به یک تبلت تبدیل شود. این موضوع با گفته های گذشته DJ Koh در تضاد است.

DJ Koh در ماه سپتامبر علام کرده بود گوشی منعطف شرکت سامسونگ کارایی بالاتر از یک تبلت دارد. Koh در مصاحبه با CNET عنوان کرد:

ما برای توسعه گوشی انعطاف پذیر خود نیازهای کاربران را مورد بررسی قرار می دهیم تا یک محصول مناسب را روانه بازار کنیم. این دستگاه باید تجربه کاربری مناسبی را برای خریداران به ارمغان بیاورد.

بر اساس اعلام مدیر بخش موبایل سامسونگ، گوشی های منعطف در بازار باقی می مانند و برخلاف برخی از دستگاه های گذشته به فراموشی سپرده نمی شود. این برند کره ای قصد دارد اولین گوشی انعطاف پذیر خود را در سطح جهانی عرضه کند.

آقای DJ Koh اعتقاد دارد بازار گوشی های انعطاف پذیر در آینده گسترش پیدا می کند. در حال حاضر نمی توان در رابطه با موفقیت این محصول در بازار اظهار نظر قطعی کرد. برای اطلاع از مشخصات فنی این دستگاه باید تا ماه نوامبر صبر کنیم ( گوشی انعطاف پذیر گلکسی F سامسونگ سال آینده معرفی می شود ).

ارسال نظر