گوشی سری A سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی می شود

رسانه کلیک - گزارشی به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 در گوشی سری A سامسونگ اشاره می کند. سامسونگ محصولات میان رده خود را سری A نامگذاری می کند.

گوشی سری A سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی می شود

گوشی های میان رده در سال های اخیر پیشرفت های زیادی را تجربه کرده اند. در حال حاضر دستگاه های میان رده در دو بخش میان رده استاندارد و میان رده پریمیوم قرار می گیرند. سامسونگ یکی از شرکت هایی بوده که در این بخش از بازار فعالیت گسترده ای دارد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط منابع صنعتی در اینترنت منتشر شده، در آینده یک گوشی سری A سامسونگ مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 روانه بازار می شود.

در حالی که محصول میان رده آینده سامسونگ به قدرتمندترین پردازنده کوالکام مجهز می شود، این شرکت کره ای در مقایسه با پرچمداران خود قیمت پایین تری را برای آن در نظر می گیرد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای رقابت با گوشی آیفون XR در حال توسعه این اسمارت فون میان رده قدرتمند باشد.

با توجه به مشخصات فنی پرچمداران کنونی سامسونگ، انتظار می رود محصول میان رده جدید آن به دوربین اصلی دوگانه، نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 و حاشیه های کم، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. این احتمال وجود دارد که این محصول جدید در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند اظهار نظر دقیقی کرد. با توجه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 انتظار می رود سامسونگ برای آن قطعات قدرتمندی را در نظر گرفته باشد.

بر اساس گزارش هایی که به تازگی در اینترنت منتشر شده، شرکت سامسونگ در حال توسعه گوشی هوشمند گلکسی A9 پرو است ( گوشی گلکسی A9 پرو به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود ). این احتمال وجود دارد که گوشی سری A سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 با نام گلکسی A10 روانه بازار شود.

ارسال نظر