مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت

رسانه کلیک - در آینده نزدیک گوشی های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس رونمایی می شود. جدیدترین اطلاعات منتشر شده به استفاده از 32 گیگابایت حافظه داخلی در این محصولات اشاره کرده اند.

مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت

در گذشته نه چندان دور گوشی گلکسی A6 پلاس در سایت رسمی سامسونگ حضور پیدا کرد که البته شماره تنها مدل آن، SM-A605FN/DS را در اختیار ما قرار داد ( گوشی گلکسی A6 پلاس مدت کوتاهی روی وب سایت رسمی سامسونگ قرار گرفت ). در ماه های پیش گلکسی A6 موفق به دریافت تاییدیه وای فای شده بود.

چند روز پیش گوشی های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس در سایت FCC مشاهده شدند که خبر از معرفی آن ها در آینده نزدیک می دهد. امروز برخی از مشخصات اصلی این دو محصول توسط یک افشاگر لو رفته است.

بر اساس شایعات دو گوشی گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به مشخصات فنی ضعیف تری نسبت به گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس مجهز می شوند ( گوشی های گلکسی A6 و گلکسی A6 Plus در گیک بنچ مشاهده شد ). سامسونگ از این دو محصول در اواخر سال گذشته میلادی رونمایی کرده بود.

اطلاعات جدید به استفاده از نمایشگر بدون حاشیه 5.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس در گلکسی A6 اشاره می کنند. چیپست اسنپدراگون 7870 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دیگر مشخصات این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

نسخه بزرگتر، گلکسی A6 پلاس به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این محصول را پردازنده اسنپدراگون 625 تامین می کند. این چیپست را 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد کرد. منبع فاش کننده این اطلاعات ادعا کرده است که احتمال استفاده از پردازنده اسنپدراگون 450 در این دستگاه وجود دارد.

گوشی های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به همراه سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9.0 روانه بازار خواهند شد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دوربین و ظرفیت باتری این دو دستگاه منتشر نشده است.

بر اساس گزارشات اخیر، گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس در برخی مناطق و کشورها همانند آفریقای جنوبی، اروپا، روسیه و خاورمیانه برای فروش عرضه می شود. با توجه به دریافت تاییدیه های مختلف توسط این دو محصول باید منتظر عرضه آن ها در آینده نزدیک باشیم.

ارسال نظر