گلکسی A6 و A6 پلاس به صورت رسمی معرفی شدند

رسانه کلیک - سامسونگ از دو گوشی هوشمند گلکسی A6 و A6 پلاس رونمایی کرد. این دستگاه ها به نمایشگر بی کران و دوربین سلفی قدرتمند مجهز شده اند.

گلکسی A6 و A6 پلاس به صورت رسمی معرفی شدند

در دسامبر سال گذشته شرکت سامسونگ از دو گوشی هوشمند گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس مجهز به نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرد. این کمپانی کره ای به تازگی از دو محصول دیگر سری A رونمایی کرده که به نمایشگر بی کران مجهز هستند ( مشخصات گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس به صورت کامل منتشر شد ).

گلکسی A6 از نمایشگر 5.6 اینچی با فناوری سوپر امولد و رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. نسخه بزرگتر دارای نمایشگر 6.1 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. نمایشگر گلکسی A6 و A6 پلاس به نسبت تصویر 18.5:9 مجهز شده اند. این دو محصول به قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) مجهز شده اند.

قدرت گلکسی A6 را پردازنده اگزینوس 7870 تامین می کند. این چیپست دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. این دستگاه در دو نسخه با 3 و 4 گیگابایت رم و 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می‌ گیرد. سامسونگ از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه استفاده کرده است.

گلکسی A6 پلاس به پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 450 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز شده است. همانند برادر کوچکتر این دستگاه نیز در دو نسخه روانه بازار می شود. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برعهده دارد.

سامسونگ تصمیم گرفته که گلکسی A6 را به یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 مجهز کند. نسخه بزرگتر از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد که دریچه دیافراگم آن‌ ها به ترتیب برابر با f/1.7 و f/1.9 است. گلکسی A6 و A6 پلاس از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی بهره می برد.

این دو گوشی هوشمند به بیکسبی مجهز شده اند و در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و لاواندر در دسترس خریداران قرار می گیرند.

ارسال نظر