مشخصات گلکسی A9 پرو با دوربین اصلی چهارگانه منتشر شد

رسانه کلیک - مشخصات گلکسی A9 پرو در فضای مجازی منتشر شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه و نمایشگر 6.28 اینچی مجهز می شود.

مشخصات گلکسی A9 پرو با دوربین اصلی چهارگانه منتشر شد

سامسونگ در تاریخ 11 اکتبر مراسمی را برای معرفی گوشی هوشمند جدید خود برگزار می کند. انتظار می رود این اسمارت فون دارای دوربین اصلی چهارگانه باشد. در حالی که شایعات خبر از معرفی گلکسی A7 2018 در این مراسم داده بودند، سامسونگ این گوشی هوشمند را چند روز پیش در معرض دید عموم قرار داد ( گلکسی A7 2018 رونمایی شد؛ اولین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین اصلی سه گانه ).

به تازگی مشخصات گلکسی A9 پرو توسط یک وب‌سایت آلمانی در اینترنت منتشر شده است. علاوه بر مشخصات شاهد انتشار رندری از این گوشی هوشمند نیز هستیم. بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه و سنسور اثر انگشت را میزبانی می کند.

مشخصات گلکسی A9 پرو به نمایشگر 6.28 اینچی با فناوری سوپر امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس اشاره می کند. احتمال استفاده از باتری 3720 میلی آمپر ساعتی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 در این دستگاه وجود دارد. شایعات گذشته خبر از حضور پردازنده اسنپدراگون 710 در این گوشی هوشمند داده بودند.

این دستگاه برای دوربین سلفی به سنسور 24 مگاپیکسلی سونی IMX576 مجهز می شود. انتظار می رود دوربین اصلی این گوشی هوشمند میزبان سنسورهای 24، 8، 10 و 5 مگاپیکسلی باشد. هر یک از این سنسور عملکرد مخصوصی دارند. نمونه 24 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی در دوربین این دستگاه حضور دارد و سنسور 8 مگاپیکسلی دارای زاویه دید عریض 120 درجه است. دو سنسور 10 و 5 مگاپیکسلی وظیفه زوم را بر عهده دارند.

این وب‌سایت آلمانی در رابطه با مشخصات دیگر این گوشی هوشمند اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. پیش بینی می شود این دستگاه در دو نسخه مختلف مجهز به 4 و 6 گیگابایت رم به بازار عرضه شود که البته هر دو نمونه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

ارسال نظر