تصویر گوشی گلکسی J4 سامسونگ لو رفت!

رسانه کلیک - سامسونگ قصد دارد تا چهار دستگاه جدید از سری J را در سال جاری عرضه کند که از جمله آنها می توان به گوشی گلکسی J4 اشاره کرد.

تصویر گوشی گلکسی J4 سامسونگ لو رفت!

اگر به یاد داشته باشید، در ماه فوریه تصویر بنچمارک گوشی گلکسی J4 در رسانه ها منتشر شد که برخی مشخصات سخت افزاری آن را افشا کرد ( گوشی سامسونگ گلکسی J4 در گیک بنچ رویت شد ). امروز در رسانه های خبری، تصویر این دستگاه ارزان قیمت در سایت های مختلف به چشم می خورد که ابعاد آن را به نمایش می گذارد.

موسسه تنظیم مقررات تایوانی NCC امروز تصاویر گوشی گلکسی J4 سامسونگ را منتشر کرد و به این ترتیب می توانیم مطمئن باشیم که این محصول به زودی معرفی می شود. در کنار تصاویر، موسسه یاد شده برخی مشخصات سخت افزاری آن را نیز لو داد که از جمله آنها می توان به پردازنده چهار هسته ای اگزینوس با توان 1.4 گیگاهرتز ، 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایتی اشاره کرد. در پشت بدنه نیز یک دوربین به همراه فلاش قرار گرفته که متأسفانه هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون آن در دسترس نیست.

شایان ذکر است که گوشی گلکسی J4 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت عرضه می شود و نسخه هشتم سیستم عامل اندروید نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. در کنار این موارد، محصول ارزان قیمت سامسونگ به جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز خواهد بود.

در نهایت بد نیست بدانید که علاوه بر این دستگاه، موسسه تنظیم مقررات به محصول دیگری به نام Galaxy J6 مدل 2018 نیز اشاره کرده است که در کنار گوشی گلکسی J4 به دنیای تکنولوژی معرفی می شود.

بیایید با هم نگاهی به تصاویر لو رفته از گوشی ارزان قیمت سامسونگ بیاندازیم و با ظاهر آن بیشتر آشنا شویم:


  • گوشی گلکسی J4

  • گوشی گلکسی J4

  • گوشی گلکسی J4

  • گوشی گلکسی J4

تا این لحظه متأسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی Galaxy J4 در دسترس نیست و برای اطلاع از این موضوع، باید تا زمان معرفی رسمی آن منتظر بمانیم.

ارسال نظر