تیزرهای گلکسی J6 پلاس و گلکسی J4 پلاس منتشر شد

رسانه کلیک - سامسونگ در آینده از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی می کند. به تازگی تیزرهای گلکسی J6 پلاس و گلکسی J4 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است.

تیزرهای گلکسی J6 پلاس و گلکسی J4 پلاس منتشر شد

سامسونگ در ماه مه سال جاری میلادی از گوشی های گلکسی J4 و گلکسی J6 به صورت رسمی رونمایی کرد. این محصولات به نمایشگر امولد مجهز شده اند. این شرکت کره ای قصد دارد در آینده نسخه های جدیدتر و قدرتمندتر این گوشی های هوشمند را معرفی کند ( گوشی گلکسی J6 پلاس و گلکسی J4 پلاس تاییدیه بلوتوث دریافت کردند ).

به تازگی شرکت سامسونگ در وب‌سایت خود در کشور هند تیزرهای گلکسی J6 پلاس و گلکسی J4 پلاس را منتشر کرده است. این گوشی های هوشمند به سنسور اثر انگشت روی فریم خود و همچنین نمایشگر بی کران مجهز می شوند.

در گذشته نه چندان دور اکثر گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر 16:9 بودند و شرکت ها برای محصولات خود دکمه هوم در نظر می گرفتند. در این دکمه سنسور اثر انگشت تعبیه می شد. با پیشرفت فناوری شرکت ها حاشیه اطراف نمایشگر اسمارت فون های خود را کاهش دادند.

شرکت سامسونگ گوشی های هوشمند خود را به اینفینیتی دیسپلی مجهز می کند و به همین دلیل دکمه هوم در زیر صفحه نمایش قرار نمی گیرد. این کمپانی تا به امروز سنسور اثر انگشت محصولات مجهز به نمایشگر بی کران را روی پنل پشتی قرار می داد، با این حال گوشی های هوشمند آینده آن به اسکنر اثر انگشت روی فریم کناری مجهز می شود.

بر اساس تیزرهای منتشر شده، گلکسی J4 پلاس و گلکسی J6 پلاس به نمایشگر بی کران مجهز می شود و دارای گوشه های گرد است. این موضوع باعث می شود طراحی میان رده های جدید سامسونگ به گلکسی S9 شباهت داشته باشد.

این محصولات به قابلیت Emotify مجهز می شوند که انتظار می رود ساده تر از ویژگی AR Emoji باشد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد از چهره خود آواتار بسازد. سامسونگ از این گوشی های هوشمند در تاریخ 25 سپتامبر به صورت رسمی رونمایی می کند.

ارسال نظر