گلکسی J7 Duo به صورت رسمی معرفی شد؛ 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی دوگانه

رسانه کلیک - پس از انتشار شایعات فراوان سرانجام سامسونگ تصمیم گرفت از گوشی گلکسی J7 Duo رونمایی کند. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است.

گلکسی J7 Duo به صورت رسمی معرفی شد؛ 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی دوگانه

امروز غول تکنولوژی کره ای، سامسونگ در کشور هند گوشی گلکسی J7 Duo را معرفی کرد. این دستگاه میان رده به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده و با قیمت 16990 روپیه در دسترس خریداران قرار می گیرد. سامسونگ این محصول خود را در رنگ های مشکی و طلایی عرضه می کند. کاربران از فردا قادر به تهیه گلکسی J7 Duo خواهند بود.

همانند شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود دوربین دوگانه ویژگی اصلی این اسمارت فون را تشکیل می دهد. این دوربین دارای سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در جلوی این دستگاه وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. هر سه سنسور مورد استفاده در گلکسی J7 Duo از دریچه دیافراگم f/1.9 بهره می برند.

یکی از مقامات سامسونگ در کشور هند در رابطه با این محصول اعلام کرده است:

با معرفی گوشی گلکسی J7 Duo ما نوآوری های جدیدی را به محصولات سری J خود اضافه کردیم. ما به درخواست مشتریان خود پاسخ مثبت دادیم و این دستگاه را با دوربین اصلی دوگانه به بازار عرضه خواهیم کرد.

مشخصات فنی گلکسی J7 Duo

سامسونگ برای این محصول خود نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی و فناوری سوپر امولد در نظر گرفته است. قدرت این محصول را یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز تامین می کند. در کنار این پردازنده سامسونگ از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته است که البته از کارت حافظه خارجی نیز می توان در این دستگاه استفاده کرد.

در جلوی این مدل شاهد حضور دکمه هوم هستیم که این دکمه سنسور اثر انگشت را میزبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول امکان قفل گشایی آن با استفاده از چهره است. از دیگر مشخصات گلکسی J7 Duo می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی ، پشتیبانی از دو سیم کارت، جک 3.5 میلی متری صدا و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد.

ارسال نظر