گلکسی J8 سامسونگ پیش از معرفی به گیک بنچ راه یافت

رسانه کلیک - تصویر و مشخصات جدیدترین تلفن هوشمند سری J کره ای ها با نام گلکسی J8 سامسونگ پیش از معرفی رسمی این محصول، به بیرون درز کرد و حکایت از میان رده بودن این دستگاه دارد.

گلکسی J8 سامسونگ پیش از معرفی به گیک بنچ راه یافت

چنان که می دانید، سامسونگ گوشی های مختلفی تحت عنوان سری J در خط تولید خود دارد که تا به این لحظه به صورت رسمی معرفی نشده اند. چندی پیش، اخباری پیرامون گلکسی J4 ( گوشی سامسونگ گلکسی J4 در گیک بنچ رویت شد ) و گلکسی J7 ( انتشار تصویر سامسونگ گلکسی J7 2017 ) در اختیار شما گذاشتیم که نشان از قرار گرفتن این محصولات در بنچمارک ها داشت.

حالا جدیدترین محصول سری J، یعنی گلکسی J8 سامسونگ نیز در بنچمارک گیک بنچ دیده شد که بر این اساس، می توانیم به این موضوع پی ببریم که گوشی اشاره شده، در دسته اسمارت فون های میان رده قرار می گیرد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی سامسونگ تصمیم به عرضه این محصولات می گیرد و قیمت آنها نیز در همان زمان معلوم می شود، اما تصاویر مختلف ارائه شده از بنچمارک ها، نشان دهنده این موضوع است که کره ای ها قصد دارند تا محصولات میان رده خود را به زودی وارد بازار کنند.

گلکسی J8 سامسونگ

از آنجا که بنچمارک ها به سراغ تمامی اجزای گوشی ها نمی روند، لذا تنها مشخصات عمومی گلکسی J8 سامسونگ را در این تصویر مشاهده می کنیم. از جمله مشخصات سخت افزاری میان رده جدید Samsung می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده هشت هسته ای Exynos 7870 با توان 1.6 گیگاهرتز
  • 3 گیگابایت رم

گلکسی جی 8 سامسونگ به صورت پیش فرض به نسخه 8.0 سیستم عامل اندروید (Oreo) مجهز بوده و با شماره ساخت SMJ800FN همراه است. بسیاری از این محصولات به کشور آمریکا نیز وارد می شوند؛ لذا اپراتورها برای تفکیک این گوشی ها، از نام های متفاوتی استفاده می کنند.

سامسونگ قصد دارد تا این استراتژی را کماکان ادامه داده و اسمارت فون های ارزان قیمت خود را همچنان به کشور آمریکا صادر کند.

ارسال نظر