سامسونگ گلکسی نوت ۹ در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ احتمال رونمایی در 7 مرداد

رسانه کلیک - سامسونگ گلکسی نوت ۹ در گیک بنچ حضور پیدا کرد. این دستگاه به پردازنده اگزینوس 9810 مجهز شده و دارای 6 گیگابایت رم است.

سامسونگ گلکسی نوت ۹ در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ احتمال رونمایی در 7 مرداد

دو ماه بعد از حضور نسخه اسنپدراگون گلکسی نوت 9 در گیک بنچ، نسخه اگزینوس سامسونگ گلکسی نوت ۹ در این بنچمارک مشاهده شده است. قدرت فبلت آینده سامسونگ را پردازنده اگزینوس 9810 تامین خواهد کرد ( رندر گلکسی نوت 9 منتشر شد ).

پردازنده اگزینوس 9810 در گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس بنچمارک گیک بنچ پردازنده مورد استفاده در سامسونگ گلکسی نوت ۹ دارای فرکانس 1.79 گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات این فبلت می توان به 6 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد.

این گوشی هوشمند در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 2737 شده است و در بخش چند هسته ای امتیاز 9064 را به نام خود ثبت کرده است. این امتیازها نسبت به نسخه اسنپدراگون این محصول بالاتر است ( بنچمارک گلکسی نوت 9 به پردازنده Exynos 9815 و هشت گیگابایت رم اشاره دارد ).

نسخه مجهز به اسنپدراگون 845 این گوشی هوشمند در بخش تک هسته ای امتیاز 2190 و در بخش چند هسته ای امتیاز 8806 را به نام خود ثبت کرده بود. این نتایج طبیعی به نظر می رسد چرا که نسخه اگزینوس محصولات سامسونگ امتیازهای بالاتری را در مقایسه با نسخه اسنپدراگون در بنچمارک ها کسب می کند.

در ماه های گذشته گزارش هایی در رابطه با زمان معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۹ در فضای مجازی منتشر شده بود. بر اساس این گزارش ها از فبلت آینده سامسونگ در ماه جولای رونمایی می شود ( نسخه دیگری از گوشی گلکسی نوت ۹ تاییدیه گرفت ).

در صورتی که توییت SamsungMobile حقیقت داشته باشد از این محصول در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) رونمایی می شود. انتظار می رود طراحی این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با نسل گذشته خود نداشته باشد ( کدنام گلکسی نوت 9 سامسونگ «تاج» یا Crown است ).

به احتمال زیاد همانند جدیدترین پرچمداران این برند، گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس محل قرارگیری سنسور اثر انگشت تغییر کند. در نهایت انتظار می رود نمایشگر این دستگاه اندازه ای بزرگتر از 6.4 اینچ داشته باشد و کیفیت دوربین آن افزایش پیدا کند.

ارسال نظر