گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی

رسانه کلیک - پس از مدت ها انتظار گوشی سامسونگ نوت 9 از سوی این شرکت کره ای معرفی شد. این دستگاه امکانات جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی

سامسونگ امروز در مراسمی در شهر نیویورک از جدیدترین فبلت پرچمدار خود، گلکسی نوت 9 به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند مانند نسل های گذشته به جدیدترین قطعات سخت افزاری مجهز شده است. طراحی گوشی نوت 9 در مقایسه با نسل گذشته تغییرات زیادی را تجربه نکرده و همچنان شاهد استفاده از پنل های شیشه ای و فریم فلزی هستیم.

همانطور که شایعات در گذشته مشخص کرده بودند، سامسونگ گوشی نوت 9 را به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری سوپر امولد و رزولوشن +QHD مجهز کرده است. در اطراف صفحه نمایش این دستگاه حاشیه های کمی حضور دارد.

از دیگر مشخصات گلکسی نوت 9 می توان به 6/8 گیگابایت رم و 128/512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

سامسونگ تصمیم گرفته جدیدترین پرچمدار خود را به باتری بزرگتری مجهز کند. گلکسی نوت ۹ از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این دستگاه از شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

در بخش پشتی گوشی نوت 9 دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی خودنمایی می کند. این گوشی هوشمند مانند پرچمدار پیشین این کمپانی کره ای دارای قابلیت دریچه دیافراگم دوگانه است که باعث افزایش کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف می شود. دوربین گلکسی نوت 9 به قابلیت هوش مصنوعی مجهز شده تا خروجی تصاویر بصورت هوشمند به کاربر ارائه شود.

در گوشی سامسونگ نوت 9 از اسپیکرهای استریو با قابلیت Dolby Atoms استفاده شده است. این قابلیت باعث افزایش کیفیت صدای خروجی صدا می شود. سامسونگ برخلاف برخی از پرچمداران بازار تصمیم گرفته گلکسی نوت ۹ را به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز کند.

این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود با قیمت بالاتری عرضه می شود ( قیمت گوشی نوت 9 و زمان عرضه آن مشخص شد ).

ارسال نظر