گلکسی نوت 9 در کیف یک خانم خود به خود آتش گرفت؛ تکرار تجربه تلخ گذشته!

رسانه کلیک - آتش گرفتن گلکسی نوت 9 خبرساز شد. این احتمال وجود دارد که جدیدترین فبلت سامسونگ به سرنوشت گلکسی نوت 7 دچار شود.

گلکسی نوت 9 در کیف یک خانم خود به خود آتش گرفت؛ تکرار تجربه تلخ گذشته!

سامسونگ به تازگی با مشکل جدیدی روبه‌رو شده است. بر اساس گزارش تازه ای، آتش گرفتن گلکسی نوت 9 می تواند برای این شرکت دردساز باشد. این کمپانی کره ای در گذشته آتش گرفتن گوشی های هوشمند خود را تجربه کرده که گلکسی نوت 7 نمونه بارز آن است.

این اتفاق در تاریخ 3 سپتامبر، تنها 10 روز پس از عرضه تجاری گلکسی نوت 9 رخ داده است. Diane Chung، صاحب این دستگاه نحوه آتش گرفتن آن را توصیف می کند. این مشاور املاک به این موضوع اشاره داشته که گوشی هوشمندش به صورت تصادفی آتش گرفته است. قبل از آتش سوزی، گلکسی نوت 9 با صدا صاحب خود را از وجود مشکل مطلع کرده و سپس دود غلیظی از آن بلند شده است.

در زمان وقوع این حادثه خانم Chung در آسانسور تنها بوده و گوشی وی داغ شده است. افزایش دمای گلکسی نوت 9 باعث شده برخی از وسایل Chung در کیفش دچار آسیب شود.

در حالی که این گزارش به فضای مجازی راه پیدا کرده، می توان آن را تا حدودی ساختگی دانست. صاحب این گوشی هوشمند در آسانسور تنها بوده و شاهدی برای آتش گرفتن اتفاقی این دستگاه وجود ندارد. با توجه به این موضوع نمی توان به حرف های صاحب این نسخه از گلکسی نوت 9 اعتماد کامل کرد.

در گذشته شاهد آتش گرفتن و انفجار گلکسی نوت 7 به صورت اتفاقی بودیم. دلیل اصلی انفجار گلکسی نوت 7، قرارگیری باتری حجیم در یک بدنه باریک بود که چنین موضوعی می تواند برای گلکسی نوت ۹ نیز صادق باشد. در هر صورت صاحب این گوشی هوشمند از شرکت سامسونگ شکایت کرده است.

سامسونگ اعلام کرده این حادثه را به صورت جدی مورد بررسی قرار می دهد. این حادثه را می توان اولین گزارشی دانست که به آتش گرفتن گلکسی نوت 9 اشاره دارد. در حالی که این شرکت کره ای مراحل آزمایش باتری های مورد استفاده در گوشی های هوشمند خود را تغییر داده، افزایش دمای باتری و انفجار آن می تواند دوباره برای آن دردساز شود.

ارسال نظر