تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 خبرساز شد!

رسانه کلیک - در حالی که تا به امروز رندرهای زیادی از پرچمدار آینده سامسونگ در اینترنت منتشر شده است، امروز شاهد انتشار تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 هستیم.

تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 خبرساز شد!

به تازگی تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی پنل جلویی و پشتی این دستگاه را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد برای اولین بار با نمونه واقعی این گوشی هوشمند ملاقات می کنیم. این تصاویر تفاوت چندانی با رندرهای منتشر شده از این دستگاه ندارند.

سه تصویر واقعی گلکسی نوت 9 توسط کاربر SamsungMobile.News منتشر شده است. در یکی از این تصاویر نمایشگر فبلت آینده سامسونگ شکسته است. در تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 شاهد حضور شماره مدل این گوشی هوشمند هستیم ( نسخه جعلی گلکسی نوت 9 وارد بازار شد ).

گلکسی نوت 9 موجود در این تصاویر دارای شماره مدل SM-N960U است. در سال گذشته سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950 رونمایی کرده بود.

بر اساس این تصاویر طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 تفاوتی با رندرهای منتشر شده از آن ندارد. دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند به صورت افقی طراحی شده و در زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. برچسب موجود بر روی پنل پشتی این دستگاه IMEI و شماره مدل آن را به نمایش می گذارد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش های زیادی در رابطه با فبلت آینده سامسونگ بوده ایم که علاوه بر طراحی آن، مشخصات فنی این دستگاه را نیز در اختیار رسانه ها قرار می داد ( رندر جدید گلکسی نوت ۹ در رنگ آبی به نمایش گذاشته شد ).

این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6.3 اینچی است و در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم مجهز می شود. این محصول در نمونه های مختلف به همراه 64/128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قدرت این اسمارت فون را پردازنده های اگزینوس 9810 و یا اسنپدراگون 845 تامین می کند. سامسونگ برای این محصول خود یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

ارسال نظر