مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ در نتایج بنچمارک لو رفت؛ اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم

رسانه کلیک - اگر تاکنون درباره این که کره‌ای‌ها در نوت بعدی از چه پردازنده‌ ای استفاده خواهند کرد شک و تردیدی وجود داشت، حال مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ به لطف نتایج بنچمارک لو رفته است.

مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ در نتایج بنچمارک لو رفت؛ اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم

سه روز پیش در Geekbench تستی انجام شد که به نظر می‌رسد مربوط به سامسونگ گلکسی نوت 9 با شماره مدل SM-N960U باشد. در این بنچمارک مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ به چشم می‌خورد. بر این اساس گلکسی نوت 9 از پردازنده اسنپدراگون 845 شرکت کوالکام و 6 گیگابایت رم بهره خواهد برد؛ این مشخصات فنی با گلکسی اس 9 پلاس یکسان است ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ).

لازم به ذکر است؛ بنچمارک منتشر شده نسخه‌ای از نوت 9 را نشان می دهد که در آمریکای شمالی عرضه می‌شود؛ چرا که بازارهای نقاط دیگر جهان نوت 9 را با پردازنده اگزینوس 9810 تولیدی این شرکت تجربه خواهند کرد.

بر اساس نتایج منتشر شده در Geekbench ، گلکسی نوت 9 از سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 استفاده می‌کند. در حال حاضر نتایج تست‌ ها برای دستگاهی که قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی شود، آن‌چنان قابل توجه نیست.

در این آزمایش گلکسی نوت 9 توانسته در قسمت چند هسته ای امتیاز 8806 و در قسمت تک هسته ای امتیاز 2190 را کسب کند. این اعداد برای گلکسی اس 9 پلاس این شرکت با همین پردازنده به ترتیب 8420 و 2390 بوده است. این اعداد برای گلکسی اس 9 با پردازنده اگزینوس 9810 به ترتیب 8894 و 3648 بودند.

مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ

بدون هیچ شکی عملکرد فبلت گلکسی نوت 9 وقتی که به طور رسمی روانه بازار شود، از این بهتر خواهد بود؛ چرا که این شرکت کره‌ای بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری زیادی را برای نسل بعدی نوت‌های خود در نظر دارد که احتمالا به بالاتر رفتن امتیاز آن در آزمون‌های بنچمارک منجر می‌شود.

پیش بینی می‌شود سامسونگ در اواخر تابستان امسال از گلکسی نوت 9 رونمایی کند. احتمال می‌رود که این فبلت اولین ساخته این شرکت با حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باشد و همچنین در آن از باتری بزرگتری استفاده شود ( گلکسی نوت 9 احتمالا به باتری 3850 میلی آمپر ساعتی مجهز شود ). انتظار می رود عملکرد دوربین و همچنین قابلیت های قلم S Pen در این فبلت بهبود یابد. تا زمان معرفی این محصول باید به مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ اکتفا کنیم.

ارسال نظر