گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 با دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خبرساز شد

رسانه کلیک - زمان زیادی از معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس نگذشته و اکنون رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 با دوربین سه گانه و سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این دستگاه حسابی در فضای مجازی و محافل خبری سر و صدا کرده است.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 با دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خبرساز شد

سامسونگ به تازگی در کنگره جهانی موبایل 2018 از جدیدترین پرچمداران خود، گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی کرد. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 پرچمدار جدید این شرکت کره ای است که رندرهای جدید آن را مشاهده می کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

گفته می شود این اسمارت فون طراحی خلاقانه ای خواهد داشت. همانطور که از تصاویر شماتیک مربوط به قاب جلویی و پشتی گوشی نوت 9 پیداست، این دستگاه از صفحه نمایش بی نهایت بهره می برد که از زمان عرضه گوشی گلکسی اس 8 با چنین نمایشگرهایی آشنا شدیم. اما آنچه ظاهرا نوت ۹ را در مقایسه با اجدادش و حتی گلکسی S9 متمایز کرده نسبت بالاتر نمایشگر به بدنه است. ضمن آن که گلکسی Note 9 بر اساس رندرهای لو رفته به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود.

از نمایشگر خیره کننده این دستگاه که بگذریم، دوربین سه گانه در قاب پشتی با چیدمان عمودی اش حسابی جلب توجه می کند. از آنجا که سامسونگ این تصاویر را تایید نکرده، در مورد بکارگیری دوربین سه تایی در این محصول نمی توانیم خیلی مطمئن باشیم. البته به زودی شاهد رونمایی هواوی از گوشی P20 خواهیم بود که بر اساس شایعات و تصاویر لو رفته به سه لنز دوربین اصلی مجهز است.

در دو سمت لنزهای دوربین قاب پشتی گوش گلکسی نوت 9 چراغ های LED تعبیه شده و پایین دوربین ها فلاش ال ای دی جا خوش کرده است. رندرهای نوت ۹ همچنین از قابلیت های دیگری چون شارژ بی سیم، دکمه مخصوص بیکسبی و قلم مخصوص دستگاه حکایت دارد.

ارسال نظر