سامسونگ با دوربین سه بعدی گلکسی اس 10 به جنگ آیفون X می رود

رسانه کلیک - بر اساس گزارش The Bell، استارتاپ Mantis Vision با همکاری Namuga در حال تولید دوربین سه بعدی گلکسی اس 10 است تا این گوشی را وارد رقابتی سخت با آیفون ایکس کند!

سامسونگ با دوربین سه بعدی گلکسی اس 10 به جنگ آیفون X می رود

Mantis Vision در سال 2005 کار خود را آغاز کرد و در سال 2014 از سمت سامسونگ و Flextronics با جذب سرمایه 10 میلیون دلاری روبرو شد. تکنولوژی دوربین سه بعدی این شرکت پیش‌تر در پروژه تانگو گوگل مورد استفاده قرار گرفت.

شرکت Namuga در حال حاضر مسئولیت تولید ماژول های دوربین برای گوشی های میان رده و رده پایین سامسونگ (سری A و J) را بر عهده دارد. آنها همچنین ماژول دوربین سه بعدی خود را در اختیار شرکت اینتل نیز می گذارند.

در ماه ژانویه سال جاری، تولید کننده قطعات محصولات سامسونگ (Samsung Electro-Mechanics) اعلام کرد که تا نیمه اول سال 2018، تکنولوژی دوربین سه بعدی را برای قرارگیری در محصولات این شرکت کره ای آماده می کند.

دوربین سه بعدی گلکسی اس 10 به سامسونگ این امکان را می دهد تا سنسور تشخیص چهره واقعی را به محصولات خود اضافه کند. به این ترتیب در آینده نزدیک شاهد رقابتی سخت بین جدیدترین محصول سامسونگ با آخرین پرچمدار کمپانی اپل، آیفون 10 خواهیم بود، اما به این موضوع نیز باید توجه کنیم که تکنولوژی تشخیص چهره سال گذشته توسط اپل ارائه شد و مسلما اهالی کوپرتینو در سال 2018، سورپرایزهای جدیدی را برای طرفداران خود رو می کنند و نمی توان اضافه شدن تشخیص چهره به محصول کهکشانی بعدی را اتفاق چندان شگفت انگیزی به حساب آورد و به نظر می رسد این فناوری تنها برای کاربران گوشی های سامسونگ جذابیت داشته باشد.

البته این اخبار فعلا در حد شایعه است و نمی توان حساب ویژه ای روی آن باز کرد، اما بازار رقابت تولیدکنندگان تلفن هوشمند بسیار داغ است و مطمئنا در این میان، کاربران از چنین پیشرفت هایی به وجد می آیند.

ارسال نظر