گلکسی اس ۱۰ به تراشه اگزینوس 9820 مجهز می شود

رسانه کلیک - قدرت گلکسی اس ۱۰ سامسونگ را نسل آینده پردازنده های اختصاصی این شرکت، اگزینوس 9820 تامین می کند. این تراشه بر اساس لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه می یابد.

گلکسی اس ۱۰ به تراشه اگزینوس 9820 مجهز می شود

تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با پرچمدار آینده سری S سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. شایعه جدید به استفاده از چیپست اگزینوس 9820 در این دستگاه اشاره می کند. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP18 بهره می برد.

این اطلاعات به وسیله Ice Universe منتشر شده است. در گذشته این حساب کاربری در رابطه با محصولات سامسونگ اطلاعات درستی را منتشر کرده بود. سامسونگ پرچمداران خود را با توجه به بازار هدف در دو نسخه مجهز به پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار می کند.

نمونه های مجهز به پردازنده تولیدی شرکت کوالکام در مقایسه با نسخه های دارای تراشه اگزینوس عملکرد بهتری در زمینه گرافیکی از خود نشان می دهند. سامسونگ قصد دارد در پردازنده آینده خود این موضوع را تغییر دهد. گفته می شود این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G76 بهره می برد.

در گزارش های گذشته به توسعه پردازنده گرافیکی اختصاصی سامسونگ اشاره شده بود ( پردازنده گرافیکی اختصاصی سامسونگ در حال توسعه است ). با این حال به نظر می رسد این پردازنده ها برای استفاده در گلکسی اس ۱۰ آماده نشوند.

گلکسی اس ۱۰ به پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP18 مجهز می شود که دارای 18 هسته است. در حالی که این پردازنده گرافیکی تفاوت چندانی با Mali-G72 ندارد، به علت توسعه بر اساس لیتوگرافی 7 نانومتری عملکرد بالاتری دارد و انرژی کمتری مصرف می کند.

در گزارش های اخیر به معرفی سه نسخه مختلف از گلکسی اس ۱۰ اشاره شده بود. این کمپانی کره ای قصد دارد در کنار معرفی گلکسی S10 و گلکسی اس 10 پلاس، از نسخه لایت این پرچمدار نیز رونمایی کند. در جدیدترین گزارش به استفاده از 5 دوربین در گلکسی S10 پلاس اشاره شده است ( گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ به 5 دوربین مجهز می شود؛ امکان ثبت تصاویر سلفی بوکه ).

ارسال نظر