گوشی سامسونگ گلکسی S10 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند؟

رسانه کلیک - در حالی که سال آینده بسیاری از پرچمداران به شبکه ارتباطی 5G مجهز می شوند، احتمال عدم حضور این ویژگی در گوشی سامسونگ گلکسی S10 وجود دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی S10 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند؟

در سال آینده با دهمین نسل از گوشی های سری S سامسونگ ملاقات خواهیم کرد. گوشی سامسونگ گلکسی S10 در مقایسه با نسل کنونی خود، گلکسی اس 9 و S9 پلاس به ویژگی های جدیدی مجهز می شود ( مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 لو رفت ).

در حالی که سال آینده شاهد عرضه بسیاری از گوشی های هوشمند مجهز به شبکه ارتباطی 5G خواهیم بود، گلکسی S10 احتمالا از این شبکه ارتباطی پشتیبانی نمی کند.

DJ Koh در مصاحبه ای که پس از کنفرانس معرفی گلکسی نوت 9 در هفته گذشته با خبرنگاران انجام داد، به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ اولین گوشی منعطف جهان را تولید می کند ( گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی ).

مدیر بخش موبایل این کمپانی کره ای در مصاحبه خود اعلام کرد گوشی سامسونگ گلکسی S10 اولین محصول این کمپانی با امکان پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G نخواهد بود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با اولین گوشی سامسونگ مجهز به این شبکه ارتباطی در اختیار ما قرار نگرفته است.

در سال آینده میلادی این شرکت کره ای قصد دارد در کنار گلکسی اس 10، از دو گوشی پرچمدار دیگر نیز رونمایی کند. یکی از این محصولات اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ بوده که در نیمه اول سال معرفی می شود و دستگاه دوم گلکسی نوت 10 است.

به گفته DJ Koh، این شرکت کره ای به دنبال عرضه سری گوشی های منعطف به جای یک محصول واحد است. در حالی که در گذشته شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند که محصولات سری S و نوت با یکدیگر ادغام می شوند، Koh اعلام کرده در آینده نزدیک این اتفاق رخ نخواهد داد.

ارسال نظر